Gå til innhold

twilight

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herregud, noe så utrolig romatisk skal man lete lenge etter! Elsker den filmen :) Andre som forelsket seg helt i Bella og Edward? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sier bare 1 ting! LES BØKENE! Dere kommer til å elske dem!!! Selv så jeg film no.1 og 2 før jeg begynnte å lese, men gjør ikke noe, da hadde jeg et "bilde" av karakterene i hodet mitt når jeg leste senere! :D

Skrevet

Åh, jeg er nesten så heldig at jeg har en så intens mann som Edward! Men dååååne:)

Skrevet

Har lest alle bøkene:) Sett filmene... er enig med at man skal lete lenge etter noe så romantisk :)

What a passion!!! <3

Skrevet

fantastiske bøker og greie filmer;) lest bøkene rundt 7 ganger hver.. flaut men sant! anbefaler og lese edward sin versjon av twilight. er ikke hele bøken men 1/3. ca 211 sider.. ligger ute på

http://www.stepheniemeyer.com/

under mkidnight sun!!! den er den beste!! mye bedre enn bella sin versjhon;)

Skrevet

Hvor mange filmer er det i den serien da, og hvor mange har foreløpig kommet ut? :)

Har bare sett twilight jeg. VIL SE MER!!

Skrevet

neew moon går på kino. dvd'en kommer i slutten av mars...

Skrevet

Elsker filmene, men bøkene er 1000 x bedre! ;-))) Les bøkene! :-)

Skrevet

Jeg bare håper at Stephenie Meyer bestemmer seg for å fullføre Midnight Sun en dag! Jeg kommer nemlig ikke til å lese den uferdige versjonen på nett for så å lese den ferdig redigerte versjonen når/om den en dag kommer.

Jeg leste hvordan forfatteren reagerte da Midnight Sun ble lekket, og selv om hun la ut sin egen versjon til slutt så vil ikke jeg lese det i sympati med Meyer. Kall meg en tulling :-P

Men jeg er også hektet på den intense kjærlighetshistorien! Deilig å drømme seg vekk fra hverdagen med å lese om de to :-)

Skrevet

Nå har dere gjort meg nysgjerring, hehe. Tror jeg må kjøpe boka og se filmen.

Skrevet

jeg leste den da hun valgte å legge den ut. hadde aldri lastet den ned ulovelig;) det første kapitelet la hun jo også ut leenge før boken lakk... men hååper at hun kommer til å skrive den ja, men tviler...

Skrevet

Sant, bøkene er mye bedre:)

Eclipse kommer ut 30 juni.. gleder meg:) (!!)

Så spørs det da, på Breaking Dawn, om det blir 2 eller 3 filmer ut ifra bøka.

Hva er flertallet her da? Team Jacob eller Team Edward?? Heheh..

Skrevet

Med tanke på at jeg har lest alle 4 bøkene mange ganger og kjenner den siste "situasjonen" så er Edward riktig for Bella og Jacob riktig for "R"

Jeg er like stor fan av begge, men Jacob oppførte seg som en liten drittunge å prøve å gi Bella dårlig samvittighet for alt og Edward ville bare at Bella skulle ha det bra, uansett hva hun valgte!

Skrevet

Bøkene er kjempe bra!Har bare lest dem på engelsk,men tror jeg må få lest dem på norsk også :-)

Elsker filmene også!!Looooooove <3

TEAM EDWARD!!!

Skrevet

Team Edward, helt klart ;-)

Bøkene er så fantastisk skrevet, en utrolig flott kjærlighetshistorie! :-)) Må begynne å lese bøkene på nytt tror jeg ;-)

Skrevet

Enig, enig. Team Edward.. det er han som er romatikeren <3

Lurer sånn på hvordan det går med Jacob og "R".. noen som vet om hun kanskje kommer med en oppfølger. Dere som har lest bøkene, er dere like nysgjerrig som meg?

Skrevet

Hun har ikke sagt at det aldri kommer flere bøker, men kan skjønne at hun kan bli litt lei av å jobbe med de samme karakterene hele tiden.. Blir som Jo Nesbø med Harry Hole, greit å skrive noe anderledes innimellom! Håper det kommer flere bøker, kanskje de samme bøkene fra Edward sin synsvinkel!! :D Midnight Sun ble lest på 1 kveld her i gården! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...