shine77 Skrevet 30. januar 2010 #1 Skrevet 30. januar 2010 Vi har fått tilbud fra en kompis å få vognen de kjøpte i 2003,det er en brio kombivogn,pent brukt. Men så tenker jeg blir denne vognen for gammel,ja jeg er litt sånn som tenker på hva alle andre syns. Syns alle kjøper nye vogner nå,så hva tenker man når jeg kommer med en gammel modell....
*LillaMeg* Skrevet 30. januar 2010 #2 Skrevet 30. januar 2010 Tror helt ærlig ikke folk tenker noe over det.. Altså, det er jo ikke alle som er så inni denne vognverdenen, at de vet hvilken årsmodell vognen er.. Og folk ser vel mer på barnet enn vognen..
b77h Skrevet 30. januar 2010 #3 Skrevet 30. januar 2010 Nei, ikke tenkt på det da! Det er da helt likegyldig hva en tilfeldig på gaten syns om vognen din. Men dere må jo selvfølgelig like vognen da :-)
ma:) Skrevet 31. januar 2010 #4 Skrevet 31. januar 2010 Syns ikke det gjør noe om vognen ikke er ny, så lenge den ikke er helt utslitt. Vurderer å kjøpe brukt selv, hvis den typen vi har sett oss ut dukker opp på finn. Det viktigste når man kjøper brukt vogn er nok å sjekke at vognen er i orden, fjæringer virker, at den er god å trille og selvfølgelig at det er typen vogn du vil ha og at størrelsen på vogn passer til ditt bruk (og bil). Tror man skal være ganske nøye med å sjekke brukte vogner. Kjenner andre som har kjøpt brukt og angret på det, men også de som har vært fornøyd.
Ronja&Odin Skrevet 31. januar 2010 #5 Skrevet 31. januar 2010 jeg hadde gammel til dattera mi.. super fornøyd var jeg, og fikk ingen blikk el komentarer for at jeg hadde gammel vogn hehe
Gjest Skrevet 31. januar 2010 #6 Skrevet 31. januar 2010 Jeg synes flere og flere begynner å bruke/kjøpe brukt.... Har selv brukt vogn som jeg er veldig fornøyd med... Og hvis du etterhvert finner ut at du heller vil ha en ny vogn, så er det jo veldig greit å ha den brukte til barnehagevogn...
Schuppa og Linemor+junibaby Skrevet 31. januar 2010 #7 Skrevet 31. januar 2010 Hei Design hadde jeg ikke tenkt på i det hele tatt. Får du vognen gratis hadde jeg takket ja umiddelbart. Om du finner ut at du heller vil ha en ny vogn, har du jo ikke kastet penger ut av vinduet akkurat. Og barnevogner får litt juling i barnehage, så der ville jeg IKKE brukt en ny vogn. Vi kjøpte brukt vogn til nr 1 og har dratt vogna fra og til barnehagen. Venter nå nr 2 og vil ha ny vogn. Gammel er litt utslitt, men kan fint brukes i barnehage ( nr 1 sover fortsatt på dagtid). og da kan jeg heller selge den nye vogna når vi er ferdige med den.
iok med sønn <3 Skrevet 31. januar 2010 #8 Skrevet 31. januar 2010 Seriøst! Vogn er dyrt, og det er ikke noe skam å kjøpe en såkaldt "gammel" modell... Så lenge du er fornøyd og vognen passer deg å trille og barnet godt, så spiller det vel ingen rolle hvilket år den ble produsert? Selv ønsker jeg meg en brun vogn, ikke så veldig mange mer krav enn det egentlig. Annet enn at den må ha 4 hjul da, og være god og praktisk Håper du finner ut av det! Ikke tenk på at folk ser på deg, jeg tror ikke vi er så gode at vi kan se hvilken årsmodell vogn du triler
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå