Gå til innhold

Jonathan,Filip,Jakob,Linus eller Liam?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jakob

 

 

 

 

 

 

Eller Liam

Skrevet

Noe annet :/

 

Synes de navnene er oppbrukt nå. :P

Skrevet

Min yngste sjarmør heter Fillip August, så jeg stemmer for Fillip :-)

Skrevet

Elsker Linus (som gutten min)

Skrevet

Linus:)søtt:)

Skrevet

Jeg elsker navnet Liam! Ønsker at en eventuell guttebaby her i huset skal hete det, men det er dessverre nedstemt..;/

 

 

Ellers er jo Filip og Linus også veldig fine:)

Skrevet

Jakob eller Liam ville jeg ha valgt av de du nevner.

 

Beklager til dere som har sønner som heter Linus, men det navnet ville jeg ikke ha valgt. Alt for feminint for en gutt/mann.

Skrevet

Jeg syns Liam er fint. Det heter bestekompisen til mellomste :)

Skrevet

Jakob eller Linus :-)

 

Lykke til med navnevalget.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...