ano`num *17.03.10* Skrevet 30. januar 2010 #4 Skrevet 30. januar 2010 Noe annet :/ Synes de navnene er oppbrukt nå.
Leandermamma Skrevet 30. januar 2010 #5 Skrevet 30. januar 2010 Min yngste sjarmør heter Fillip August, så jeg stemmer for Fillip :-)
Musemor med tre søte små Skrevet 30. januar 2010 #6 Skrevet 30. januar 2010 Elsker Linus (som gutten min)
Gjest Skrevet 31. januar 2010 #11 Skrevet 31. januar 2010 Jeg elsker navnet Liam! Ønsker at en eventuell guttebaby her i huset skal hete det, men det er dessverre nedstemt..;/ Ellers er jo Filip og Linus også veldig fine:)
Gjest Skrevet 31. januar 2010 #12 Skrevet 31. januar 2010 Jakob eller Liam ville jeg ha valgt av de du nevner. Beklager til dere som har sønner som heter Linus, men det navnet ville jeg ikke ha valgt. Alt for feminint for en gutt/mann.
yasmina Skrevet 31. januar 2010 #13 Skrevet 31. januar 2010 Jeg syns Liam er fint. Det heter bestekompisen til mellomste
Tante Bassa Skrevet 31. januar 2010 #14 Skrevet 31. januar 2010 Jakob eller Linus :-) Lykke til med navnevalget.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå