Mammahjertet <3 Skrevet 30. januar 2010 #1 Skrevet 30. januar 2010 Jeg er ca 14-15 uker på vei nå. Siste tiden har jeg merket at jeg blir lettere sår og rød i ansiktet enn før. Både når jeg stresser og egentlig kan det komme av ingenting også. Det kan jo selvsagt ha noe med kulden ute også å gjøre, men jeg er egentlig lite ute nå som kulda biter litt vel mye. Er det andre som har opplevd dette under graviditeten?
eja Skrevet 30. januar 2010 #2 Skrevet 30. januar 2010 Jeg synes jeg kjenner meg igjen, ja. Får mye lettere tørr, rød og flassete hud noen steder i ansiktet nå enn til vanlig. Føler meg egentlig tørrere i huden over hele kroppen, spesielt på hendene. Hormoner gjør jo så mye, så jeg blir ikke overrasket over noe lenger ;p Og det kalde vinterværet gjør det vel ikke akkurat bedre. (også førstegangs)
Gjest Skrevet 31. januar 2010 #3 Skrevet 31. januar 2010 Jeg blir fort tørr i huden nå.. Og det er såpass at det synes for alle andre... Smører med a-creme (på brunt glass) hver morgen, og det fungerer veldig bra.. Den fungerer også bra som kuldekrem, og kan brukes på barneromper seinere...
Frk Fjong Skrevet 31. januar 2010 #4 Skrevet 31. januar 2010 Jeg er også mer tørr i ansiktet nå som jeg er gravid. Prøver å ikke overdrive for mye med allslags kremer, da de fleste av disse inneholder mye a-vitamin. Jeg har også et glass med a-crem stående.. men har vert svææært forsiktig med å bruke denne i grunn.. Ingen tvil om at den er god, men det er da mer eller mindre en ren A-vitamin krem. Og som kjent så er ikke for mye a-vitamin bra for oss gravide...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå