Gå til innhold

Er du fornøyd med ditt eget utseende?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kunne du forandret på?

Hva er minst fornøyd med?

Mest fornøyd med?

Synes du at du er for tykk/tynn?

Jeg blir aldri fornøyd.

For små pupper, for små rompe og for store lår:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke fornøyd..

Kunne ønske jeg ikke hadde så blek, rødlig hud...

Ikke så bollete fjes

Kroppen er jeg ok fornøyd med selv om jeg ikke ser ut som en fotomodell:-)

Skrevet

Jeg ønsker meg puppene mine tilbake, slik de var før jeg fikk barn. Kroppen også forøvrig! hehe...

Skrevet

Er egentlig fornøyd med utseende mitt.

Har 5-6kg for mye men er høy og ekstravekten vises ikke så godt. Kunne nok hatt flatere mage, men den henger ikke over buksen om jeg har på en tettsittende genser. Så det gjør meg ikke så mye at den ikke er supertrent og helt flat.

Var veldig misfornøyd med puppene mine, men har rettet på det.Så nå elsker jeg dem. :) Sliter nå litt med håret, det er langt men syns det er litt tørt. Har prøvd hårkurer, men syns det må styles mye før det blir fint.

Er også litt mørk under øynene (klarer aldri å legge meg i tide :P) så ser trett ut om jeg ikke har litt sminke på.

Men ellers er jeg fornøyd, hehe. Liker høyden min og øynene mine best, men syns jeg har et pent ansikt og faktisk en fin rumpe (hadde jeg aldri trodd når jeg var 16år og hatet at rumpen min var stor. Ønsket meg gutterumpe uten former og hofter. ) Har timeglassform og er fornøyd med det.

Skrevet

Jeg synes jeg er feit, har ekle overarmer, store fingre og hender, stygge negler, ekle lilletær, stor potetnese, bollekinn og dobbelthake, tynt og tørt hår, stygg hud, ekkel tørr hud under knærne, hengepupper, stygge øyebryn, for lite øyevipper, for tynn overleppe og for små tenner og ører..

Jeg kommer aldri til å bli fornøyd. Selv om jeg jobber som modell.

Ofte har jeg dager jeg ikke klarer å gå ut fordi jeg er så stygg.

Slitsomt å ha det sånn :(

Gjest eelis+kian
Skrevet

Jeg gidder ikke å bruke tid på å være misfornøyd, jeg har heller valgt å godta at det er sånn her jeg ser ut, og være fornøyd med det. Det eneste jeg vil klage litt på, er at puppene er så store at jeg får vondt i ryggen, men jeg regner med at det går seg til når jeg er ferdig å amme.

Skrevet

For små pupper, for stor nese, for tjukk mage og legger og lår, for flat rompe, for tykke fingre, stygg hud...

Pent formede lepper, helt greie øyne, helt greit hår.

VIlle ordnet mye, gitt....

Er vel mest fornøyd med håret og minst fornøyd med magen..

Skrevet

Jeg må også si meg fornøyd. Var ikke helt fornøyd i mine yngre dager, men nå så. Jeg veier for mye, men hei, jeg går da ned. Amming og lite mat gjør susen;) Ellers føler jeg meg ganske så proposjonert, og er fornøyd med ansikt og hår. Jeg kunne imidlertid tenkt meg og fjernet røde merker etter da jeg hadde mye akne, gamle strekkmerker og sprengte/synlige blodårer på hofter og lår.

Dere som er så misfornøyde med dere selv; jeg er ganske så sikker på at dere ikke ser så ille ut som dere beskriver dere selv! Blir nesten litt deppa av å høre på dere jeg. Ikke rakk ned på dere selv, men gjør det beste ut av hva dere har! ALLE er pene på sin måte.

Skrevet

tja, jeg er egentlig meget fornøyd, jeg:) Men siden jeg nærmer med 40, så ser jeg at rumpen er påvirket av tyngdekraften... hehe... Skulle gjerne ha giddet å trene litt, slik at alt ble strammet opp noe...

Meeeeen, jeg trives best slik jeg har det nå, så å trene er ikke noe jeg begynner med pga dette med rumpesig... :)

Skrevet

Ja, jeg er det :-)

Men mest fornøyd med: midjen, magen og øyene.

Minst fornøyd med: (kunne vært tykkere og hatt en mindre kjedelig farge), leggene.

Slank, og fornøyd med vekten. Trener en del.

Skrevet

ALtså, HÅRET kunne vært tykkere og mindre kjedelig farge :-)

Skrevet

Ikke helt fornøyd nei :/

Skulle hatt litt mindre nese, litt fyldigere hår, mindre kviser, mindre føflekker, litt fyldigere lepper, lengre øyevipper (kan bruke falske;), 5 kg lettere og VOILA, for en smukke jeg hadde blitt ;)))

Drømme drømme zzzzzzzzzzzzzzzzzz

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...