Gå til innhold

Noen som har blitt dytta i feil retning??


Juli2010&April 2013

Anbefalte innlegg

Usj. Var på ul i går, og blir mest sannsynlig flytta TO uker tilbake :(( Jeg vet jo at dette overhodet ikke stemmer overens med min syklus,men det hender visstnok at egget går i et slags dvale,hvor det ikke fester seg til "normal" tid,men flyter rundt i opptil to uker før det fester seg.. Møkk..

Andre som har opplevd dette??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner at det kan være litt kjedelig å bli satt tilbake. Men jeg tror ikke det er så uvanlig. En venninne av meg ble faktisk satt tilbake 4 uker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,ikke sant.. Også er det noe med det at det er jo utrolig mye å forholde seg til i utgangspunktet, så forandring i planene var ikke populært hos denne dama!! ;)) :P Får nå se på neste ul da.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble også satt to uker tilbake, enda jeg hele tiden har visst NØYAKTIG når barnet ble til. Sa dette til jordmor da jeg var på ordinær ul, uten at det ble lyttet til noe særlig. En uke senere var jeg på ny ordinær ul hos en annen jordmor på et annet sykehus (laang historie, men for ordens skyld ikke fordi jeg ikke var fornøyd første gang) og der fikk jeg bekreftet at jeg har rett og ble satt tilsvarende uker frem igjen. Det er selvfølgelig en mulighet at dette lille mennesket som for tiden oppholder seg i magen min, gjorde et rykk og vokste seg til "riktig uke" på noen dager, men det er jo også sånn at også jordmødre/leger kan ta feil. Har hørt om flere som har blitt satt enten frem eller tilbake, for så å ha født den dagen de selv regnet ut termin. Av og til vet man faktisk best selv, men det fine er jo at barnet kommer når det skal uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,jeg håper virkelig jeg blir hørt når jeg skal på andre ul om noen uker. Akkurat det samme skjedde nemlig med min mamma både når hun fikk meg, og min bror. Da jeg kom sa jordmor: oi,denne jenta har ihvertfall gått ti dager over tiden.. Kjedelig når man i ett år ikke har vært mer enn ett par dager over tiden, og ja;jeg vet også nøyaktig hvilken dag denne babyen ble skapt.. Menmen. Det viktigste er jo at babyen er riktig stl og sterk nok når h*n kommer til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja,jeg håper virkelig jeg blir hørt når jeg skal på andre ul om noen uker. Akkurat det samme skjedde nemlig med min mamma både når hun fikk meg, og min bror. Da jeg kom sa jordmor: oi,denne jenta har ihvertfall gått ti dager over tiden.. Kjedelig når man i ett år ikke har vært mer enn ett par dager over tiden, og ja;jeg vet også nøyaktig hvilken dag denne babyen ble skapt.. Menmen. Det viktigste er jo at babyen er riktig stl og sterk nok når h*n kommer til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,jeg håper virkelig jeg blir hørt når jeg skal på andre ul om noen uker. Akkurat det samme skjedde nemlig med min mamma både når hun fikk meg, og min bror. Da jeg kom sa jordmor: oi,denne jenta har ihvertfall gått ti dager over tiden.. Kjedelig når man i ett år ikke har vært mer enn ett par dager over tiden, og ja;jeg vet også nøyaktig hvilken dag denne babyen ble skapt.. Menmen. Det viktigste er jo at babyen er riktig stl og sterk nok når h*n kommer til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er noe med disse magiske termindatoene. Det gir oss jo noe å forholde oss til. Likevel så skal det være sagt at det er yderst få som føder på eksakt termindato. Det mest vanlige er fra 2 uker før til 2 uker etter. Det sier jo litt. Bebisen kommer når den er klar så lenge det ikke er noe galt. Jeg tar det med knusende ro denne gangen, men var veldig opptatt av termindato første gang. Åsså er det kanskje bedre å være forberedt etter ul på å gå to uker lenger enn at det ut fra egne beregninger blir enormt mye lenger og at du finner det ut senere...eller noe sonn

 

Lykke til uansett når termindato er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...