Gjest mamma til 2 prinsesser:) Skrevet 30. januar 2010 #2 Skrevet 30. januar 2010 han bor på en liten øy utenfor stavanger..tror han lever ett rolig familieliv! hvem er det som har blitt popis etter idol da? utenom kurt,ali,tone og sandra? ingen.......
Gjest mamma til 2 prinsesser:) Skrevet 30. januar 2010 #3 Skrevet 30. januar 2010 eller ikke en liten øy da... bor jo mange mennesker der men:)
Tonita Skrevet 30. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 30. januar 2010 Km til å tenke på han da jeg så han som ble nr 2, Bjørn Johan Muri på MGP i kveld... Det som er litt rart er at utenom Kurt så har ingen av vinnerne fått noen stor karriere. Men de som ble nr 2,3 og 4 har blitt ganske store.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå