Gå til innhold

Har du gjort noe kriminelt noengang?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Væpna ran for ca. 10 år siden. Ble ikke tatt. Vi fikk med oss i underkant av 2 mill, ikke verdt å sitte inne for så etter det har jeg levd lovlydig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg og to veninner ødelad disel tanken på en buss.

Det var en bussluse rett utenfor skolen, vi la steiner på kanten, det hadde hendt en gang før at bussen bare kjørte over, men som regel pleide de og gå ut og flytte dette, noe som tydligvis synes var litt morsomt. men den andre gangen når bussen bare kjørte over og det ble hull i disel tanken da en stein har laget hull, fra busslusen og til bussen ble stop hadde det rant ut 360 liter disel... Vi måtte inn på politistasjonen på avhør(fortelle hva som hadde skjedd) og hvilken straff vi skulle få. straffen var og skrive en historie om hva som hadde skjedd og lever i slutten av sommerferien.

dagen etter på skolen måtte jeg ned til rektor, det laget visst dårlig rykte til skole:S

Ellers har jeg og ei veninne vært skikkelig kleptomaner.. Vi stjal masse, alt bra barneklær, klær, leker, skoleting, snop osv. (men der ble vi aldri tatt)

Skrevet

Jeg har stjålet noe godteri når jeg var mindre.

En haug med brudd på trafikkregler i en stjålen bil. Og vi ble tatt.

Skrevet

Er egentlig ganske lovlydig, sett bort fra at jeg kjører som et svin.

Jeg har bestukket en politimann, og nasket litt da jeg var mindre..

Har også handlet øl, gått inn på utesteder, handlet føyk før jeg ble 18.

Skrevet

Oj.. denne listen aner jeg blir laang..

Stjålet fra foreldre, besteforeldre

Stjålet MASSE i butikker - og da mener jeg skikkelig raid (100.000,- pr. gang o.l.)

Stjålet fra folk på byen

Svindlet forsikring

Svindlet staten

Brukt masse dop

Solgt masse dop

Kjørt bil i alkorus/doprus

Sex på offentlig sted

Kjørt for fort

Sikkert masse andre småting også ... men dette var vel de største tingene?

Husker ikke - var så dopet :(

Ingen, som kjenner meg idag, ville tenkt at jeg hadde denne fortiden..

Og jeg er lovlydig og så ANTI dop som man kan få dem nå!

Skrevet

Stjal på butikken da jeg var 7 og en gang da jeg var 9

Fått parkeringsbot

Kjører for fort (5-10 over)

Snakker i mobil mens jeg kjører

Hatt sex i bilen i fart

Hatt sex på offentlig sted

Vært i samme rom som noen som røyka hasj uten å melde til politiet

røyka før jeg ble 18

kjøpt røyk til noen under 18

drakk før fylte 18

bulka en bil påparkeringsplass uten å melde/gi beskjed

Hatt sex med en gift mann ( men det er vel kanskje ikke ulovlig i flg norske lover)

Det var vel det jeg kom på akkurat nå.. Så egentlig har jeg vel ikke gjort sååå mye gæli..

Skrevet

ja, har sonet to dommer. Vold og vinnings krim.

Er vel forts å regne som kriminell. Fikser ikke det lovlydige livet så godt.

Skrevet

Hmm, det er jo bare småtteri da, men here we go:

Kjører konstant for fort (har faktisk kjørt i 200, skamme seg)

Kjørt moped i påvirket tilstand

Har røyket hasj

Kjørt både moped, traktor, bil, buss og lastebil uten førerkort (og med mine foreldres tillatelse for det meste)

Har kjørt bil uten lovlige skilter fra Kristiansand til Stavanger

Gitt kjæresten en blow job mens han kjørte på motorveien.

Stjålet fra foreldre og søsken

Betalt en håndverker svart

Og selvfølgelig hatt med meg for mye alkohol over grensen, drukket alkohol før 18, kjørt moped uten hjelm osv osv.

Skrevet

Oi, har gjort mye ulovlig i tenårene...

Hærverk på offentlige steder

Stjålet en hel del, både i butikker og av privatpersoner

Røyket og drukket alkohol fra jeg var langt under 18

Kjører stort sett for fort, og har brutt en del andre trafikkregler

Har sloss

Jobbet svart

Hatt sex med en over 16 da jeg var under 16

Laget falsk leg til meg og mine venner

Hacket meg inn på lukka hjemmeområder, og misbrukt siden

Vært vitne til vold, som jeg ikke har meldt fra om

Er det jeg kommer på i farta....

Skrevet

- Kjørt i fylla en god del ganger som mange andre her... (Og det er jeg faktisk god på!)

- Stjal masse da jeg var 13-14, mat, snop, klær etc

- Ellers er det vel stort sett det vanlige, kjørt for fort, snakket i mobilen mens jeg har kjørt og diverse småplukk

Skrevet

- kjørt bil før lappen(landeveier)

- ridd hest på hovedveien alene før tillatt alder

- stjal småtterier i tenårene(smågodt)

- kjøpt røyk, alkohol til mindreårige

- kjørt for fort

- kjørt på rødt lys da lyset skiftet fra orange til rødt(umulig å stoppe i tide)

- øvelseskjørt med folk uten teorikurset

- snakker i mobil under bilkjøring

- kjører alt for nærme personer som kjører 20 km under farstgrensen når det er flotte fører(gamlinger som egentlig ikke skulle hatt lappen)

- lastet ned musikk for egen lytting

Skrevet

jeg har sneket på trikken ellers har jeg ikke gjort noe kriminelt men jeg har vært luksusprostituert og horemamma.

Skrevet

løyet i rettsak for å beskytte en venn.

stjålet en nøkkel hos eksmann og låst meg inn hos min tidligere svoger og stjålet et økonomisk dokument som jeg skrev under i god tro, men som etter brudd skulle brukes mot meg.

meldte meg som alenemor fikk støtte leide leilighet for pengene og gikk fra mannen. Måtte ha penger for å kunne flytte men fikk ikke penger før jeg flyttet derfor fikk jeg støtte for 2 måneder jeg egentlig ikke skulle ha hatt.

Fått sjekket opp folk ulovlig i poltiregisteret og betalingsanmerkninger gjennom folk som jobber med det.

Holdt en person skult i mitt hjem som egentlig skulle sone på det tidspunktet.

Telefon avlyttet en eks som jeg trodde var utro. Hadde gps peiler på bilen hans.

He,he men utad er jeg søt og uskyldig. :S

Skrevet

Slo ned en mann på byen som snakket dårlig til venninnen min. Han brakk nesen og mistet to tenner.

Banket opp to damer på byen som slang med kjeften.

Dopet meg endel før, og røyket endel hasj.

Stjal masse på butikken.

Rappa bilen til en kompis, og lå med han for at han ikke skulle politianmelde det etterpå.

Kræsja i et lyskryss i fylla, mistet lappen,og kjørte fra Bergen og hjem til Oslo dagen etter...

Anmeldte en mann for voldtekt for at han skulle betale oss masse penger (han hadde bare skrivd noen nasty mld til tlf til venninna mi, men vi dro det for langt) Han ble dømt til å betale oss 20.000kr hver.

Gjorde innbrudd hos pappaen til ei venninne, og venninna mi var med. Hahaha. Gal!

Dette er ca 10 år siden, og jeg takker gud for at jeg enda lever og har fått orden på livet. Får litt angst av å tenke tilbake på den tiden. Godt jeg ikke endte opp slik 70% av venninnene mine endte opp. På kjøret og noen hundre tusen i dop/inkassogjeld, uten utsikter for livet. Scary...

Skrevet

slapp ut kyrene på ett beite av pure faenskap. Var 14år

Skrevet

Hehe, det skal vel godt gjøres å ALDRI gjøre noe kriminelt, men er stort sett ganske lovlydig da...Da jeg nettopp var fylt atten kjøpte jeg øl for mine 17 år gamle venninner, kjører vel litt over grensa noen ganger, og snakker noen ganger i tlf når jeg kjører uten handsfree... wuhu, nå føler jeg meg som en BAD GIRL! :D

Skrevet

Steike, for noen råtasser dere er ;)

Jeg har bare noen små svin på skogen..

- demonstrert ulovlig

- hatt sex utendørs

- brukte venners leg for å komme inn på utesteder før jeg var 18

- kjøpte røyk før jeg var 18

- drakk før jeg var 18

- overnattet i sovepose utenfor en politistasjon (en veldig dårlig idé)

Tror det var det. Er stort sett en veldig snill pike :)

Skrevet

Som svar på noen av svarene...Er det faktisk ulovlig å ha sex utendørs? I all offentlighet forstår jeg jo at er forbudt, og kan ikke helt se sjarmen i, men dette er Norge og det er mange steder, utendørs, hvor det så godt som aldri er folk...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...