Gå til innhold

hva skjedde med George i sist Greys anatomy?

Anbefalte innlegg

Skrevet

så bare fra han var brent (?) på sykehuset

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han ble påkjørt av en buss.

Skrevet

Påkjørt av en buss, han hoppet ut i veien for at ikke en dame skulle bli påkjørt.

Skrevet

reprisen på zebra er akkurat slutt nå.

Det er jo sesongslutt så det endte med en cliffhanger. Men Meredith kjente han igjen (han tegnet 007 i hånden hennes) og de hastet av sted til operasjon. Det ser heller dårlig ut og mens musikk og stemmer som snakker "over" det som skjer på skjermen sier en av legene at "vi mister han". Det hele er kryssklippet med Izzi som får igjen korttidshukommelsen men som plutselig mister hjerterytme og alt. Og til tross for at hun skrev under på et skal ikke gjenopplives skjema, så gjør de det. Izzi og George "møtes" i heisen i "halvdøde" kan man vel si. Og så slutter det.

Jeg vet hva som skjer videre hvis du ikke vil vente...

Skrevet

Jeg måtte også sniktitte på de neste episodene på nettet! :)

Skrevet

JA, hva skjer videre??

Skrevet

HVA SKJEEEEEEER?

HAR noen link til videre episoder?

Skrevet

Fortell hvem som dør og hvem som evnt overlever, da....

Skrevet

ja forteeeeeell!!!

Skrevet

Har ikke fulgt med jeg. Hvilken sesong ble akkurat avsluttet i Norge?

Skrevet

Kan godt skrive hvem som lever og hvem som dør, men da må ingen som ikke vil vite lese videre ;)

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

George dør, Izzy overlever. Så lang jeg har sett så blir hun frisk igjen av kreften, har sett litt inn i neste sesong.

Skrevet

Snufs! Trist! Var litt glad i George jeg... Men fint at Izzy overlever. Da blir det kanskje hun og Alex for alltid da.... eller, da blir det kanskje ikke bra tv... ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...