Gå til innhold

barn som har bursdag på helligdager....

Anbefalte innlegg

Skrevet

feirer de dagen før, eller noen dager før, er d foreldrene som skal ta intiativ til å bake, eller... noen som vet dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du tenker iforhold til barnehagen?

Da ville jeg ventet på månedsplanen å sett hva de hadde satt opp der :)

Men ville tatt nærmeste virkedag hvis jeg skulle valgt selv

Skrevet

Minsten er påskebarn, i år er det påskeaften om jeg ikke tar feil.

Han blir bare 3, så vi er ikke helt i gang med barneselskaper enda, men skal prøve i år. Inviterer de vi kjenner godt, og så kan de komme de som har anledning. De fleste jeg kjenner ser bare på påsken som ekstra fridager, og er de bortreist så er de et da, da kommer de ikke.

Men hva mener du med "foreldrene som skal ta intiativ til å bake, eller"?

Er det ikke vanlig at barnets foreldre baker?

Skrevet

mente i barnehagen... glemte visst å skrive det..

Skrevet

Hos oss blir det feiret i bhg på nærmeste virkedag.

Om det er bhg eller foreldrene som skal ordne står stort sett i årsplanen eller "hovedinfoen" dere fikk ved oppstart.

Tror det er mest vanlig at bhg ordner i dag.

Privat feirer vi det som det passer seg. Ofte helgen før, men barneselskap fredag/lørdag og familien på søndag. Vi er som regel bortreist selv, hadde det ikke vært for det hadde vi samlet familien på selve dagen.

Skrevet

Åja, hehe=) Jeg spør i bhg når det passer best for dem; siste dag før påsken eller første dag etter.

Hos oss er det bhg som ordner med mat; barna får velge mellom smoothie, grove lapper eller fruktspyd. Er lagt inn i kostpengene.

Skrevet

Minste her har bursdag 1.mai. De pleier å feire den dagen som passer best i forhold til andre bursdager og hvilken dag som er nærmest bursdagen =)

Om det er foreldre el bhg (regner med at du mener) som lager kake/frukt/div må du nesten sjekke med bhg. Det er nok noe forskjellig praksis i forskjellige bhg =))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...