Gå til innhold

Noen fra Halden eller omegn?


Fagre sunnmøre

Anbefalte innlegg

Heisann! Mitt første innlegg på BMI...Har veldig lyst å komme i kontakt med noen fra Halden eller i nærheten, da jeg har bodd i Halden i 2 år og ikke kjenner så mange. Skal ut i sv.permisjon nå i mars, og syntes det hadde vært hyggelig å ha noen å trille tur, gå på cafe, utveksle erfaringer med. Litt om meg: Er 31 år, opprinnelig fra Ørsta på sunnmøre, er lærer og venter nå mitt andre barn. Har ei datter på 3 år fra før. Hadde vært hyggelig hvis noen tok kontakt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

 

Jeg hører egentlig til i februarklubben, men snek meg inn og tittet litt her. Jeg bor også i Halden og venter nr 3 i slutten av februar.

Hadde vært hyggelig å bli kjent med andre som skal ha barn omtrent samtidig.

 

(-8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fra Halden, og går også ut i permisjon i Mars..:) Jeg kommer til å gå på Maurtua Åpen bhg. på barselsgruppen der. Anbefaler deg som "innflytter" å ta turen dit når tiden kommer, så møter man mange i samme situasjon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

hørt at dette er en litt sånn sosilaklient barnehaga,veldig ymse mødre der,veldig unge.....det finnes mange bedre alternativer mener nå jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det absolutt ikke..og problemet er vel heller at de yngre mødrene ikke kommer..Ta deg en tur og titt før du mener noe om det ihvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk en følese av at det var mange unge der,basert på hva en venninde sa til meg,syns det blir litt mye med studenter og unge mødre som værken har jobber eller ferdig med utdannelse, jeg ønsker heller å ha voksne ordentlige mennsker rundt meg og mitt kommende barn. Men det er jo min mening da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...