Gå til innhold

Sex frustrasjon


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Off og off. Her har typen kjøpt seg tredemølle fordi han ikke har tid til å stikke på treningsstudio lengere. Å det er helt topp syns jeg, en finn måte å holde oss i form på begge to. Men problemme mitt er at jeg tenner på at han trener. Å her sitter jeg 6 månder på vei og en type som alt sliter med sexlysten pga at han takler ikke tanken på den lille i magen under akten. Off jeg kommer til å være veldi frustrert før jeg får ut den lille, som om ikke frustrasjonen er stor nok fra før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner det, er veldig forskjellig det der, her er det motsatt. Han vil ofte men jeg er den som reserverer meg....:) Det er greit av og til men blir litt stresset når den lille ligger å sparker i magen samtidig og mister litt fokus jeg da. Vi har vel forskjellige følelser rundt det der og må vel bare akseptere forskjellene. Finnes annen type kos som også gir litt tilfredstillelse:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd å sakt det til han, men virker ikke som det går inn. Her er det så vidt jeg får lov til å ta på han. Å røre meg er nå nesten ikke aktuelt. Men her er den lille helt i ro under akten, aldri gitt et lite livstegn ifra seg når vi holder på, virker som den lille er litt sånn "jeg rører nok på meg om dagen å får mammas oppmerksomhet, nå er det mamma og pappas hyggestund så nå skal jeg være rolig".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...