Trultetryne Skrevet 30. januar 2010 #1 Skrevet 30. januar 2010 Philips Avent, Super Nova eller Doro? Eller noen andre?
Gjest Kira06 Skrevet 30. januar 2010 #2 Skrevet 30. januar 2010 Jeg vil ikke anbefale Doro sin, vi var veldig misfornøyde med den. Jeg trodde jeg var smart å kjøpte en til ganske rimelig penge, men den gang ei. Så nå har jeg gått til innkjøp av en Super Nova. Vi er kjempe fornøyde med den, og spesielt det at den også viser gradene i vognen!
ღMaritpusenღ Skrevet 30. januar 2010 #3 Skrevet 30. januar 2010 Signerer det hun skriver over her. Vi har også kjøpt Doro sin, og er MEEEGET misfornøyd. Har fått anbefalt SuperNova, så blir nok å gå til innkjøp av den om ikke så alt for lenge. Og da skal Doro'en rett i søpla! Ikke reagerer den om mini er våken til tross for at den står på det mest følsomme. Når den faktisk slår inn kommer det et irriterende ringesignal - ikke den lyden som lages (slik at man kan skille mellom hosting i søvne eller våken pludring). Så skal den reagere med lyd og lys når det skjer noe. Det gjør den første gangen etter at den er slått på. Så lyser den konstant, nullstiller seg ikke på et vis. Og bruker dermed sin del med batteri.. Vi har den utgaven med to foreldreenheter, der den ene kan brukes som babyenhet - kjempesnedig til å legge f eks i vogna om han sover ute. Testet dette (men sjekka babyen jevnlig da jeg ikke stoler på babycallen), og da jeg kom ut for å se til babyen var baby våken (uten at jeg hørte noe utslag på den foreldreenheten jeg hadde inne hos meg), men til gjengjeld var det en slags spraking i babyenheten som var så høy at det godt kunne være den som vekte mini. Og den skal det vel ikke være lyd på?? Nei, makan til piss - FRARÅDES!!
Sistah*G07*J09* Skrevet 30. januar 2010 #4 Skrevet 30. januar 2010 Har også doro og har egentlig vært fornøyd med den. Har den med to foreldre enheter, men har aldri brukt den i vogna siden jeg har mista bruksanvisningen så vet ikke hvordan dette gjøres. Siden vi bruker doroen på 2åringen vår (siden vi sover i forskjellig etasjer), så gikk vi til innkjøp av super nova da vi fikk nr.2, å jeg må si HERREGUD for en forskjell. Super novaen er jo en helt annen verden, så sinnsykt mye bedre!!!!!!! Var ikke klar over hvor elendig doroen var, før vi prøvde super novaen.
Studine mevik Skrevet 30. januar 2010 #5 Skrevet 30. januar 2010 Vi har en fra avent. Anbefaler generelt ikke å kjøpe en billig utgave. De litt dyrere modellene skurrer ikke konstant men lager kun lyd hvis den oppdager lyd. Den vi har kan stilles så nøyaktig at man kan høre babyen puste, hvis den puster litt høyt. Sønnen min puster veldig rolig så den klarer ikke oppdage pusten hans med mindre han sukker i søvne, men den oppdager barna når de kommer fra skolen i bånn av bakken. veldig fornøyd med den vi har
stasimor0603 Skrevet 30. januar 2010 #6 Skrevet 30. januar 2010 vi kjøpte avent her og veeeeeeeeeeeeldig fornøyde:-)
MillaMed2 Skrevet 30. januar 2010 #7 Skrevet 30. januar 2010 Vi har Ikea sin vi...og veldig fornøyd med den...hihi
Hellobaby Skrevet 30. januar 2010 #8 Skrevet 30. januar 2010 Vi har også ikea sin, og den funker utmerket! Kostet 250kr på tilbud, og 350 kr vanlig pris. Bruker den når hun sover ute i vogna - signalet er kjempebra det med både lyden av henne, og med lys som slår seg på. Hvorfor kjøpe dyre babycaller når Ikea sin funker helt perfekt? :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå