Gjest Skrevet 30. januar 2010 #1 Skrevet 30. januar 2010 Tja, hva skal en si? I dag møtte jeg en studiekollega som også er gravid ca 24 uker. Og helt umulig å se. Kunne ikke engang se antydning til mage. Eller noen annen vektoppgang. skal sies hun er nesten 10 cm høyere enn meg også. Så kommer jeg, snart 20 uker og ser ut som er 6 mnd på vei......samt vektoppgang over hele kroppen. Jordmor sa at jeg var så svai i ryggen at magen ville falle mer frem.....men jeg følte meg som en flodhest i forhold og vet ikke om hun ble bekymret på egne vegne.... Litt sukk fra en egentlig superaktiv jente
Corneliuss Skrevet 30. januar 2010 #2 Skrevet 30. januar 2010 Ikke bry deg om det!! =O) Folk er så forskjellig i høyde og sammensetning, hvor morkaken er plassert og hvordan barnet legger seg. Så du ser annerledes ut enn venninen din... Ikke bry deg om det! Du har 20 uker igjen. Og ser helt sikkert fantastisk ut. De fleste synes jo litt store gravidemager ser superflott ut! Nyt tiden og ikke bry deg så mye om kiloene. Prøv heller å konsentere deg om å ha et sunt svangerskap hvor du og barnet ditt har det bra! Ha en superfin lørdagskveld, Ethienne!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå