Ranveig R Skrevet 30. januar 2010 #1 Skrevet 30. januar 2010 I føremiddag tissa lille på do TRE gongar, og i bleie/trusa/på golvet INGEN gongar! Har tissa på do litt sånn sporadisk før, men eg hadde ikkje sett for meg bleieslutt før til sommaren (ho er 2 år og 3 mnd om ei vekes tid). Men no har vi kjøpt truser til ho og det var visst den inspirasjonen som skulle til... "Eir tengar DUSE!", nemlig ) Har eit ark på veggen ved sida av do, og der får ho kliste opp eit klistremerke for kvar gong det kjem noko; hjerte for bæsj og blomst for tiss. Har no fått to hjerter og fem blomster i løpet av dei par siste dagane og eg er kjempefornøgd og kjempestolt!
❤ mamma til 2 ❤ Skrevet 30. januar 2010 #2 Skrevet 30. januar 2010 Så artig da. Stolt jenta di å tipper jeg ikke bare mamman :-)
Ranveig R Skrevet 30. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 30. januar 2010 Jepp! Då ho faktisk tissa i do, tredje gangen på halvannan time var ho så glad at ho strålte. Klappa for seg sjølv og ropte på "mekkar" (klistremerker) og "duse på" )
metaMORfose Skrevet 31. januar 2010 #4 Skrevet 31. januar 2010 Bra jobbet, Ranveig! Tenk også for en herlig følelse jenta har i kroppen, hun er nok beruset av mestringsfølelse. Det er en veldig nyttig ting å gi barna. Jeg ønsker meg også hjerter når jeg bæsjer........... ))))))))))
Ranveig R Skrevet 1. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 1. februar 2010 Ja, tenk om vi alle kunne fått det... Trur seriøst at verda hadde blitt ein bedre plass om alle fekk eit klistremerkehjerte når dei bæsja
lillebror er " forsinket" Skrevet 2. februar 2010 #6 Skrevet 2. februar 2010 Gratulerer til deg og lille jenta di..... Har selv en gutt som blir 2 i mars. Han har ikke interesse av og prove engang. De to elste gikk det veldigt lett med, saa da tenkte jeg at det gikk fort naa ogsaa. Men vi er jo alle forskjellige. Men dette er jo noe jeg kan prove, saa gjett hvem som skal kjope truser og klistremerker i dag :-))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå