Gå til innhold

Bleieslutt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre lenger, alle mine forsøk fører ikke frem!

Har en gutt som er FIRE år og fortsatt bruker bleie!!!!! Han vil overhode ikke slutte med bleie, tisse eller bæsje i potte/do. Han lar seg verken lokke, bestikke eller true.

Har prøvd klistremerke-metoden som han ikke brydde seg om.

Har prøvd "tom for bleie"-trikset, men han skriker og gråter og blir så lei seg at han ender opp med bleie likevel.

Har prøvd å lokke ham med andre ting, som leker og godteri, men nei - han er urokkelig.

Man skal ikke presse dem, sies det, men nå kjenner jeg at jeg er sint på ham ved bleieskift. Søsteren hans var tørr da hun var 2.5 år...:/

Hjelp en fortvilet mor, jeg vet ikke hvordan jeg skal gå frem! Gutten er FIRE år, så nå er det virkelig, virkelig på tide!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vent til sommeren så han kan løpe naken rundt i hagen hjemme eller hos besteforeldre/venner som har. Når han må tisse da kan han jo tisse på busker, en stein eller noe sånt, og trur da bleien fort blir kjedelig...

Skrevet

Jeg ville nok også latt det ligge til sommeren. Så fort det blir varmt så er det av med klærne uten å snakke om å slutte med bleie. Når det kommer så kommer det og han vil fort nok finne på noe lurt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...