babyprincess Skrevet 30. januar 2010 #1 Skrevet 30. januar 2010 først og fremst hver for seg, men synes dere de passer sammen?
Gjest ->>- Skrevet 30. januar 2010 #2 Skrevet 30. januar 2010 Fine navn som passer godt sammen. Jeg foretrekker stavemåten Oskar.
Gjest Skrevet 30. januar 2010 #3 Skrevet 30. januar 2010 Klassiske, flotte, vakre, stødige og internasjonale navn. Hadde tenkt til å kalle jenta mi Sofie, inntil navnet kom så høyt på navnetoppen for 2009. Samme med Oscar, om jeg hadde fått gutt. Synd de er så mye brukt:-(
CottenCandy♥Butterscotch Skrevet 30. januar 2010 #5 Skrevet 30. januar 2010 Syns begge er fine navn, men liker Oskar bedre enn Oscar
Gjest Skrevet 30. januar 2010 #6 Skrevet 30. januar 2010 Flotte navn! (Ville skrevet det Oskar da, men det er jo smak og behag).
babyprincess Skrevet 30. januar 2010 Forfatter #7 Skrevet 30. januar 2010 takk for svar jenter:-) Ser det er mange som liker oskar i stedet for oscar..hum....vanskelig....
Lykkelig med 2 søte små:) Skrevet 30. januar 2010 #8 Skrevet 30. januar 2010 Jeg synes begge navnene er kjempefine:) Forøvrig så er jeg helt enig med deg at det er finest med Oscar:)
prebs Skrevet 30. januar 2010 #9 Skrevet 30. januar 2010 Jeg synes det er flotte navn både hver for seg og sammen. Holder en knapp på skrivemåten Oscar, men liker også Oskar
Gjest Skrevet 30. januar 2010 #10 Skrevet 30. januar 2010 Nydelige navn - men jeg ville sagt Sophie jeg da - for det heter jenta mi til mellomnavn;)
Nemlig Skrevet 30. januar 2010 #11 Skrevet 30. januar 2010 Fine navn, men jeg synes liksom jeg har hørt de noen ganger... (Finnes mange Oskarer og Sofier her i gata i alle fall).
Joikaboll@ Skrevet 30. januar 2010 #12 Skrevet 30. januar 2010 Oscar og Sofie (Sophie) er fine sammen og hver for seg. Hilsen Oscar-mamma
CMH Skrevet 30. januar 2010 #13 Skrevet 30. januar 2010 Oscar er fint. Sofie er kjedelig og oppbrukt.
Rampongi Skrevet 31. januar 2010 #15 Skrevet 31. januar 2010 Fine, men litt kjedelige. Føler at de er på navnetoppen og det liker jeg ikke
Gjest Skrevet 31. januar 2010 #17 Skrevet 31. januar 2010 Veldig fine navn:) Jeg foretrekker Oskar da:)
Tutto og snuppo Skrevet 31. januar 2010 #18 Skrevet 31. januar 2010 Oskar er knallflott(eg føretrekk Oskar med K, men det er ikkje så viktig), og Sofie er ganske fint. Berre synd dei er så utruleg mykje brukt! Trur likevel det vert ein Oskar hjå meg, eg klarar ikkje leggje det frå meg. Må berre finne eit flott mellomnamn først, og det er vanskeleg. Eg likar jo berre gutenamn som berre passar som førstenamn! Oskar og Sofie passar godt saman! :-)
*MariDuBedårer* Skrevet 31. januar 2010 #19 Skrevet 31. januar 2010 Sofie er fint. Men oscar liker jeg ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå