Gå til innhold

hva synes dere om OSCAR og SOFIE?

Anbefalte innlegg

Skrevet

først og fremst hver for seg, men synes dere de passer sammen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fine navn som passer godt sammen. Jeg foretrekker stavemåten Oskar.

Skrevet

Klassiske, flotte, vakre, stødige og internasjonale navn. Hadde tenkt til å kalle jenta mi Sofie, inntil navnet kom så høyt på navnetoppen for 2009. Samme med Oscar, om jeg hadde fått gutt. Synd de er så mye brukt:-(

Gjest mamma til 2 prinsesser:)
Skrevet

ingen av dem

Skrevet

Syns begge er fine navn, men liker Oskar bedre enn Oscar :)

Skrevet

Flotte navn!

(Ville skrevet det Oskar da, men det er jo smak og behag).

Skrevet

takk for svar jenter:-) Ser det er mange som liker oskar i stedet for oscar..hum....vanskelig....

Skrevet

Jeg synes begge navnene er kjempefine:) Forøvrig så er jeg helt enig med deg at det er finest med Oscar:)

Skrevet

Jeg synes det er flotte navn både hver for seg og sammen. Holder en knapp på skrivemåten Oscar, men liker også Oskar :)

Skrevet

Nydelige navn - men jeg ville sagt Sophie jeg da - for det heter jenta mi til mellomnavn;)

Skrevet

Fine navn, men jeg synes liksom jeg har hørt de noen ganger...

(Finnes mange Oskarer og Sofier her i gata i alle fall).

Skrevet

Oscar og Sofie (Sophie) er fine sammen og hver for seg.

Hilsen Oscar-mamma

Skrevet

Fine, men litt kjedelige. Føler at de er på navnetoppen og det liker jeg ikke :)

Skrevet

Oskar er knallflott(eg føretrekk Oskar med K, men det er ikkje så viktig), og Sofie er ganske fint. Berre synd dei er så utruleg mykje brukt! Trur likevel det vert ein Oskar hjå meg, eg klarar ikkje leggje det frå meg. Må berre finne eit flott mellomnamn først, og det er vanskeleg. Eg likar jo berre gutenamn som berre passar som førstenamn! Oskar og Sofie passar godt saman! :-)

Skrevet

Sofie er fint. Men oscar liker jeg ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...