Akkuratja Skrevet 30. januar 2010 #1 Skrevet 30. januar 2010 Siste to timene har jeg hatt kynnere (trur jeg) hvert 10-15. min, krampetak i magen, som mensensmerter, og vondt i korsryggen. Magen blir veldig stram, varer en liten stund så gir det seg. Hadde det ikke med min første jente, men regner med det sikkert er vanlig, men noen som har erfaring med dette, Noe jeg kan gjøre for å unnga det, event lindre det nå. Ikkje utholdelig vondt, men ganske vondt.
ღMadame_mim ღ Skrevet 30. januar 2010 #2 Skrevet 30. januar 2010 Nei det skal ikke være sånn. Dersom de blir vonde og regelmessige må du kontakte føden pga disse kan gå over i rier! Det går helt sikkert fint, men ring for en sjekk iallefall :-)
ellen-propellen Skrevet 30. januar 2010 #3 Skrevet 30. januar 2010 Ta en dusj og se om de går over, da er det bare kynnere. Så er "reglene" slapp av,hvil, ikke stress osv osv`. Jeg har slitt med det samme, og har hvilt mye:-P Kjempe kjedelig, men babyen blir der den skal ihvertfall. Jeg kunne heller ikke bære noe (matvarene, vedsekk osv) før jeg fikk kynnere. Skikkelig irriterende!
hjjkaqhd Skrevet 30. januar 2010 #4 Skrevet 30. januar 2010 Slik har jeg hatt det i de to tidligere svangerskapene og jeg har det også slik i dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå