Gå til innhold

Ville du vært sammen en mann som er stygg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om han hadde alt annet av indre kvaliteter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om man liker en mann, så blir han automatisk "fin" i dems øyne:)

Skrevet

Ville du vært sammen med en pen mann?

Om han ikke eide indre kvaliteter i det hele tatt?

Skrevet

Nei det hadde jeg ikke anonym 19:13. Mener du at det blir det samme?

Skrevet

Det er nok akkurat det samme ja. Fordi om du liker en mann så blir han automatisk "fin" i dine øyne. Om du syns han er stygg så liker du han nok ikke på den måten..

Skrevet

Hvis man bli forelska i frankenstein, så finner man automatisk noe som er pent likevel. det fine på innsiden skinner i gjennom et uheldig ytre...

Skrevet

Jeg vet ikke om jeg hadde hatt nok selvtillit til å være sammen med en stygg mann. Men at de indre kvalitetene er gode hjelper jo selvsagt enormt. Kommer nok litt ann på hvordan han fremstår alt i alt, også ute blant andre mennesker. Jeg hadde nok ikke vært tøff nok til å ha en mann som andre reagerte veldig på at hadde et stygt utseende.

Skrevet

Absolutt!

Min ungdomskjæreste og store kjærlighet er ikke billedskjønn i det hele tatt, mennesker som ikke kjenner han ville nok kalt han stygg, rett og slett.

Men for en humor, for et glimt i øyet, for en elsker! Jeg kommer aldri til å slutte tenke på han selv om det nå er 15 år siden det ble slutt og vi begge er godt etablert på hver vår kant av landet..

Den mannen jeg giftet meg med og som jeg også elsker og setter stor pris på er ganske så alminnelig. Stygg er han nok ikke, men ikke pen heller. Han er manndig synes jeg, og verdens mest omsorgsfulle pappa til barna våre..

Har aldri tent på sånne Ken (til Barbie) menn jeg da, liker at de er litt stygge, det er sexy ;)

Skrevet

Nei, da hadde han blitt min bestevenn.

Om han var stygg i MINE øyne, jeg må da tiltrekkes fysisk også for at det skal bli min kjæreste.

Skrevet

Ja det ville jeg :)

Men med et forbehold om at han prøvde å gjøre det beste ut av det han hadde.

Eller går det også under indre kvaliteter?

Skrevet

Jeg ville ikke vært sammen med en pen mann uten indre kvaliteter

Jeg ville ikke vært sammen med en stygg man med indre kvaliteter

Utseende betyr litt

Skrevet

Nei dessverre, det kunne jeg ikke.

Skrevet

nå blir ikke jeg forelska i ett utseende, og blir jeg forelska er mannen nydelig i mine øyne selv om kanskje ikke alle andre synes det samme.

Skrevet

Nei, selvsagt ikke.. han trenger på ingen måte være noen fotomodell da, men stygg i mine øyne? Nei takk:) Skal jo tenne på han også.

Skrevet

Selvmotsigende spørsmål. Ingen er sammen med en person de finner STYGG.

At jeg kunne vært sammen med en person som kanskje andre ikke finner billedskjønn - ja, definitivt.

Skrevet

Men hva er stygt?

Jeg synes mange menn er stygge, som venninnene mine synes ser råbra ut.

Henter du fram en gubbe med hentesveis som samtidig bare har 4 tenner i kjeften og er 100 kg. for mye, så hadde jeg takket nei. (og det tror jeg de fleste hadde) og da kan gubben være både rambo i senga og Mor Teresa ellers...men det hjelper fint lite.

Skrevet

Jeg vet jo at han ikke var pen.. men gud bedre meg for en mann (!) i senga! wow...

Mannen min idag er ikke pen han heller, men han så mange andre kvaliteter at det veier opp i bøtter og spann! Dessuten trenger jeg ikke være redd for at "alle" jenter legger seg etter han på fest

Skrevet

Nei, ikke om jeg ikke likte noe av utseende hans i det hele tatt.

Men trenger ikke være "superpene" for at jeg blir interessert.

Om det hvertfall er ett eller annet fysisk der, så blir det fort mye mer om det er masse bra, indre kvaliteter.

Skrevet

jeg syns ingen er pene før jeg blir kjent med dem. menn generelt er ikke vakre dyr

Skrevet

OLAV DUUN:

Så godt kan eit menneskje vera at det blir vakkert av det.

Skrevet

det var vakkert sakt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...