j05-g07-fødeklar Skrevet 30. januar 2010 #1 Skrevet 30. januar 2010 Hvilken uke kom de.....Jeg er bare i uke 26....
MAXlykke *gutt utenfor magen* Skrevet 30. januar 2010 #2 Skrevet 30. januar 2010 Plutselig så var ett merke over navelen... merket det vel i uke 32 el no tror jeg...
bittelill Skrevet 30. januar 2010 #3 Skrevet 30. januar 2010 Forrige gang jeg var gravid kom de ca i uke 37 Heldigvis ikke altfor mange på magen, men puppene sprakk skikkelig etter melken kom også... Men de forsvant ganske bra etterpå, så det gikk jo tross alt greit
LilleKnott Skrevet 30. januar 2010 #4 Skrevet 30. januar 2010 De kom i uke 35 - det er i dag 13 dager til termin og det blir bare mer og mer. Rødt i lilla. De kom over natten, jeg har smurt og alt det der. Salve eller krem hjelper mot kløen så jeg fortsetter med det. Kaller de for babystriper:) bedre enn strekkmerker!
Lilleleen Skrevet 30. januar 2010 #5 Skrevet 30. januar 2010 Strekkmerke trollet kom over natta da jeg var i uke 30, og han har besøkt meg jevnlig, nesten hver uke siden. Jeg er i uke 38 nå. Det begynnte ganske forsiktig med ett par under navelen, nå er hele magen under navelen dekt. Det ser ut som det står flammer opp på hver side. Jeg smurte også hver morgen og kveld.
totti Skrevet 30. januar 2010 #6 Skrevet 30. januar 2010 Jeg fikk vel på venstre hofte siden rundt uke 34 - 35.Samboeren min som merket de. Han legger merke til ALT på meg. Det er ikke mye og skal ikke klage. Er nå 37 + 1 og har ikke fått fler Men de er fortsatt røde og man vet aldri når de skal spre seg videre, hehe! Håper på det beste og smører meg med strekkmerkeolje. Kommer de så kommer de, ikke mye å gjøre med det! Min mor fikk ikke strekkmerker og min søster fikk ikke. Det sies jo at det er arvelig, men for meg er det tull. Har mange venner som har fått kjempe masse eller ingenting selv om mødrene har blitt rammet eller ei..... Har ikke fått på puppene (de har ikke vokst så grådig heller).. Men er nok på slutten (de siste ukene/dagene) de virkelig kommer tror jeg Selv sa min jordmor på sist kontroll at jeg ikke får siden jeg er så langt i svangerskapet og ikke har fått noe hittil, men er så mange jeg vet om som fikk den siste dagen før termin osv.. Bare til å slappe av og ikke tenke så mye på det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå