Gå til innhold

Kynnere i uke 18, noen flere?


Ruttetutt ヅ

Anbefalte innlegg

Jeg er på vei med nr.3 og har allerede begynt å få kynnere. Bare meg, eller? Litt vel tidlig, kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

da er jeg tidlig ute og men jeg er sikker på at det er kynnere. begynte å kjenne det rundt uke 18 og jeg kjenner de mer og mer.. er 21 uker nå. nr 2 =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan vil dere forklare kynnere?

er førstegangsfødende, og har jo ikke peiling på slik :) men jeg får avogtil voldsomme stramminger i nederst i livmoren. som om livmoren blir hard som en sten. så går det bort etter hvert. får det særlig da jeg jobber tungt,trener o.l. er ikke vondt men føles merkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som det er kynnere du har. ikke vondt, men kan være ubehagelig. Det er livmora som trener seg opp til den store finalen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det sjer mange ganger til dagen avgtil. når man får det i løpet av en treningsøkt f eks, bør man roe ned da eller har det ikke noe særlig betydning så tidlig? (19+1)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 15 og har hatt kynnere når det har vært stressende dager på jobb. Ikke gøy, synes det er litt vel tidlig :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det har jeg også hatt. er i uke 19 nå men har hatt det ca fra uke 15-16. når jeg jobber tungt, trener litt for hardt. synes det er litt tidlig ja :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg har hatt kynnere siden uke 13 denne gangen...

Hadde de tidlig i første svangerskap også! Kanskje fra uke 15-16?

Vet ikke hvorfor det er sånn?

Er ikke et stresset menneske, jobber ikke særlig tungt...

I dont know :=)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kynnere er muskelsammentrekninger. Helt ufarlig har jeg fått vite.

 

Jeg er 18 uker straks, og har hatt det i 2-3 uker.Det er slitsomt og det beste er å legge seg ned og slappe av.

Magen strammer seg og jeg føler meg skikkelig stinn.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 18 med nr. 2 og har hatt kynnere noen dager. Kommer ganske ofte om kvelden/natta. Hadde det fra uke 19 sist, og man jeg har lest at man kan få det tidligere med 2.mann, så jeg tror vel ikke det skal bety så mye. Men fikk likevel time hos legen i dag. Hun var av en annen oppfatning, og mente det var vel tidlig med kynnere nå, selvom jeg har födt för. Hun undersökte livmorhals og hörte på hjertelyd. Hedligvis var alt fint, lukket og bra. Men ble sykemeldt en uke for å se om det roet seg. Skal tilbake om 1 uke. Hun fant blod og proteiner i urin, så den skulle dyrkes. I tillegg har jeg mye utflod , så hun tok baketriologisk u.s. av utfloden. Slike ting kan jo også gi kynnere. Hun sa også at det kanskje ikke var kynnere, men feks UVI som ga disse symptomene, men det tviler jeg på, for jg kjenner jo at det er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...