Gå til innhold

Noe action hos oss fullmåne fødeklare? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner kynnerne blir litt sterkere nå... Håper det tar seg opp!!:) hvordan er det med dere andre håpefulle? :) håper at Domenic er på føden!! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å, spennende! Får håpe kynnerne tar seg opp, og at det er noe på gang :D Lykke til!

En uke til termin her, men er klar for å møte lillegutt nå! :) Har enda ikke opplevd mye til kynnere, så jeg hadde håpa fullmånen kunne påvirke vannet slik at det gikk. Ønsketenkning!

Skrevet

Tja...jeg har egentlig 21 dager igjen, men har nå bedt en liten bønn til månen om hjelp likevel:)

Vonde kynnere har jeg i massevis, nedpress som bare dèt, og hodet har vært festet i flere uker.

Fødte første på terminen, andre 10 dager før, og venter nå altså på tredjemann.

Jeg føler selv at det ikke er så lenge igjen, men det spørs om det blir under fullmånen da:)

Har et lite håp om at vannet skal gå, det tror jeg ville satt fart i sakene her:)

Skrevet

Uff, her er det få tegn på en nærtstående fødsel. Har et ørlite håp om at det er stille før stormen..men skulle gjerne kjent på noe vondt nå.

Krysser også fingrene for Domenic ja :-)

Skrevet

Har kynnere og håper dei blir sterkere.Slimproppen gikk tidligere i dag.Har håp at det blir vondere utover kvelden.

Skrevet

Ikke mye tegn her :( Litt kynnere og murringer, men ikke så mye...

Men jeg håper jo fortsatt :) *håpe håpe håpe*

Lykke til alle sammen :)

Skrevet

Ei veke på overtid i dag,så håpe fullmånen hjelper i kveld.gått og kjent på noe i dag..

Skrevet

Ekstremt mye kynnere og nedpress idag, men tror neppe de fører til noe mer... Men lillegutt i magen har vært så syyyyyykt aktiv det siste døgnet!!!! sparker konstant og veldig hardt, selv om jeg har holdt meg langt unna både koffein og sukker... Helt øm i hele magen! Men priser meg lykkelig for det når jeg ser alle som blir redde fordi bebisene har vært lite aktive da:O) Det er vel helst et godt tegn, bare litt vondt og slitsomt innimellom.

Skrevet

blir spennende å se ut over kvelden.... :-) håpe håpe!! :-)

Hadde vært supert om vannet hadde gått! Sist ble det skikkelig fortgang på sakene! :-)

Men lille gutt har lurt meg før.... så tror ikke på noe før jeg har han oppå magen min!! :-)

Lykke til jenter!

Skrevet

dette tar tiiid :-( 12 timer med rier og en cm åpning... så nå har jeg to cm åpning :-) er det må jeg skal si jippi??

er det noen som har noen ekstra krefter til meg? for jeg går snart tom... :-(

Skrevet

Eg sende deg alle mine...... :-) Tenker på deg!! :-) Hold ut, plutselig kan det løsne! Er du på sykehuset?

Skrevet

10 dager igjen her - og fødte førstemann 10 dager før så håper , håper!!!

Lykke til alle sammen

Skrevet

Veldig rolig her!

Hadde mye maserier tidligere i uka, og tenkte at det snart kom til å skje noe, men så har det roet seg igjen de siste par dagene... Har 11 dager igjen da, så jeg får gi ham litt tid til! Konstanterer ihvertfall at månen ikke hadde noe den skulle sagt her!

Men en venninne av meg som er jordmor sendte en melding tidligere i dag om at det var skikkelig rush på føden... greit å unngå kø kanskje :-)

Skrevet

jeg har 13 dager igjen til termin.. men har nå stadige murringer i ryggen og kynnere.. så det hadde vært moro om det hadde skjedd noe nå.. men det kan jo ennå ta tid.. er lei nå.. sovi en halv time i natt, så burde vel gå å legge meg.. men er jo litt spennende å kjenne på vondten en får også.. for en håper jo så at det skal skje.. hehe..

Skrevet

Kynnere og mensmurringer men det er lissom alt:-(

Har 12 dager igjen da, og ønsker jo egentlig å gå til termin.Men savner tærne mine, har ikke sett de på flere uker føles det som.-S

hehe,skal vel være slik, så vi glemmer å grue oss til fødslen?

Skrevet

Ingen verdens tegn til at noe skal skje her med det første....Har så lyst til å møte lillemann nå, men det lar nok vente på seg litt til...termin om en uke...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...