Gå til innhold

Hvorfor er dere her på en lørdag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er syk..ellers er jeg aldri her inne i helgene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sitter og sløver litt her nå mens ungene ser på barnetv.Etterpå skal de bades også skal lillemann legge seg og vi andre skal spise god mat og kose oss .

Skrevet

Jeg er gravid og alene og har to barn som nå sitter å ser barne-tv :)

Skrevet

Knerten sitter og ser på barne-tv og da sitter jeg på nett. Snart skal han legge seg, så da blir det vel litt mere dibing på meg. Sitter alene hver kveld, så da er det koselig med dib :-)

Skrevet

Mini ser på kometkameratene, og gubben kjører en kamerat på vorspiel.

Skrevet

kan du bare drite i! mehe!

Skrevet

Jentungen er hos pappan sin og jeg slapper av med sjokkis og kaffe :)

Skrevet

Fordi jeg er døsliten og orker ikke konversere med noen...

Venter spent på at barne-tv skal bli ferdig, middagen blir fortært så skal jeg kaste barn og meg selv i seng så kan gubben sitte å spille alene...

Skrevet

så så lille venn! Godklem fra hi

Skrevet

Mannen er på jobb, yngste har lagt seg og eldste ser på krem nasjonal.

Når mannen kommer hjem rett etter 20 skal vi spise og se jenta som lekte med ilden. Eldste skal legge seg etter krem nasjonal.

Skrevet

Jeg har nettopp blitt alenemor, og er nok litt ensom. Ungene ser på TV så da sitter jeg litt her og summer meg :)

Skrevet

Jeg er alene med ei lita tulle, så da blir det nok innekveld i dag også, som alltid;)

Skrevet

Jeg har rett og slett et ikke-eksisterende liv om dagen!

Skrevet

Er så jævlig deppa pga TR:(

Skrevet

satt meg ned nå, etter mye stress (dåp i morgen)... så nå skal jeg kose meg, surfe på nett - vesla sover:))) ellers så må jeg vel si at jeg har et døøøøvt liv (er alene med vesla)....

Skrevet

Jeg koooser meg!:) Slapper av i sofaen etter en slitsom uke. Snart mat, godis og film med en god veninne som kommer på besøk:)

Skrevet

Hva er TR???

Nysgjerrig...

Skrevet

TR- Tante rød= mensen

Skrevet

Sitter å sløver litt mens eldste ser på tv,minstemann sover og mannen kjøre en kompis på fest ;) Snart er d frem m godisen og se på tv ;)

Skrevet

Har hatt en lang og innholdsrik dag; på besøk hos ma og pa, Pelle politibil på kino, besøk av søsteren min med middag, leking og bading av lillegutt. Nå er det tv og surfing en stund før sambo og jeg skal se på film :-)

Skrevet

Mannen er på fest, og jeg ligger nede og venter på at mini skal sovne, slik at jeg kan gå opp i stua og se på tv.

Skrevet

Jeg er her for at du skal få noe å spørre om.

Skrevet

Det har vært fullt kjør her siden jul.. Besøk av svigers, bursdags selskaper x2, vennebesøk og alt. Nå er samboeren min syk, og jeg er skikkelig sliten og trøtt.. Greit å slappe av en lørdag og.. :) Og bim er jo lett underholdning en lørdag.. :P

Skrevet

fordi jeg kjeder meg !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :( og det er storm ute :s

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...