Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er førstegangs og er ikke så god på dette, men jeg tenker å pakke baggen rundt 3 uker før termin. Det er kanskje litt tidlig, men jeg synes det er greit å være på den sikre siden i tilfelle....;)

Skrevet

Joda nå har jeg sagt at jeg skulle pakke den siden uke 30 og her sitter jeg i uke 36 og den er fremdeles like tom :-P

I morgen SKAL den pakkes!! Hehe vil ikke risikere å ikke rekke det og måtte få sambo til å pakke den. Han kommer jo aldri i livet til å forstå hva jeg mener med at han skal ta med brystvortekrem til meg liksom.. da dukker han sikkert opp med body lotion eller noe annet tull :-)

Skrevet

Jeg har termin rundt 22 mars ++.

tenkte å pakke fødebagen og gjøre klart sengen til

lille jenta den 1 mars :). Siden jeg ble født 1 mnd for tidig,

er det sikkert greit å være litt tidlig ute :)

Skrevet

Tipper jeg blir å pakke den 16 mars jeg. Typisk meg!

Altså, dagen før termin.

Må pakke til barna også. :/

Sist var det pappaen som løp rundt. Han startet utrolig bra og jeg kjenner jeg ler enda av det. Sann, i teorien ;)

Han fant en "pose" fra dyreparken i samme etg som soverommene (og det som skulle pakkes ned), og tok den meg seg løpende rundt på stua uten å si et ord. Husker jeg lå på sofaen med rier og lurte på om jeg skulle le eller gråte.

Måtte styre han ned trappa igjen med beskjed om hva han skulle finne frem :D Hihi.

Det må vell kanskje sies at han var mer "stressa" over hele fødselen enn meg.

Jeg ropte litt strengt til han en gang han ikke hørte broren min si han skulle ta mot en stol. Da hoppet han til og var klar til å løpe ut døra i en fart. Vi lo alle sammen da ja!!

Skrevet

Ble litt lettet nå:),hørest ut som det er ok å pakke ca en mnd før.Har to barn fra før, et hastekeisersnitt og fikk ikke pakket noe før fødselen og en fødsel som startet termindato da pakket jeg rett før jeg dro,laaang fødsel.

Det er 4 og 8 år siden så jeg er litt på nybegynnerstadie igjen kjenner jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...