milly vanilla Skrevet 30. januar 2010 #1 Skrevet 30. januar 2010 Hei!lurer på om dere hadde mye symptomer under rugetiden? Jeg er på dag 8 å kjenner ingenting:-(Har fått større og ømmere bryst,er svimmel og har litt hetetokter.Men det tror jeg kommer av crinonen..Blir kjempeglad for svar:)..
lystpå Skrevet 30. januar 2010 #2 Skrevet 30. januar 2010 Jeg var til tider veldig støl i magen....ellers kan jeg ikke huske noen spesielle symptomer....men gravid ble jeg:) 13 dager til termin i dag! Lykke til!
milly vanilla Skrevet 30. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 30. januar 2010 Takk for det:-)Lykke til med fødselen!
Gjest Skrevet 30. januar 2010 #4 Skrevet 30. januar 2010 Jeg har vært gravid med IVF et par ganger (ikke denne gangen), og husker det kjentes ut som om jeg skulle få mensen hvert øyeblikk, omtrent det samme som nå da jeg ble gravid naturlig. Tror det er like vanlig å ikke ha noen symptomer som å ha det, spesielt så tidlig. Noen føler seg gravide, andre føler de skal få mensen og mange føler ingenting! Så er det også umulig å vite om det kommer av hormonbehandlingen, som du sier. Huff, jeg husker godt hvor vannvittig sakte dagene gikk i rugetiden! Jeg krysser fingrene for deg, når du får svaret om bare noen få dager:) Lykke til!
milly vanilla Skrevet 30. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 30. januar 2010 Tusen takk for det Trollmor:-)ja dagene snegler seg avgårde..Lykke til med fødselen!
ano`num *17.03.10* Skrevet 30. januar 2010 #6 Skrevet 30. januar 2010 Jeg hadde desverre gravid-symptomer under alle forsøkene, men var ikke gravid i noen av dem Jeg greide med et "under" å bli gravid rett før vi var i gang med 5 forsøk. Ventet på mensen for å gå i gang. Denne gangen prøvde vi ikke engang å bli gravid! Måtte ta 3 tester før jeg trodde at det ikke var feil på dem. (2pk Quick, for så å ta en CB digital) Vet ikke om det var lykken eller sjokket som var størst
❤️Ønskebarn1&2❤️ Skrevet 30. januar 2010 #7 Skrevet 30. januar 2010 Eneste symptom jeg hadde var ømme pupper og de ble litt større. Men dette begynte før innsett. Men det forsvant ikke når jeg sluttet på medisiner etter 14 dager...
febr10 Skrevet 31. januar 2010 #8 Skrevet 31. januar 2010 Ble gravid på 3.icsi forsøket, og venter tvillinger! Det som var anderledes fra de to gangene det ikke gikk var at jeg ble støl/øm nederst i magen. Dette begynte ca etter en drøy uke såvidt. De siste dagene før test var det skikkelig mensmurring og vondt i magen, pluss at jeg var veldig trøtt og svimmel. Håper du får positivt svar, masse lykke til!
Gjest Skrevet 31. januar 2010 #9 Skrevet 31. januar 2010 Hei! Hadde ingen symptomer før kvalmen kom. Ikke sikker på når det var, men ingen ting de første 6 ukene...
milly vanilla Skrevet 31. januar 2010 Forfatter #10 Skrevet 31. januar 2010 Tusen takk for svar jenter!:-)håper virkelig på positiv test:-) Lykke til videre i svangerskapet deres!
trallatausa Skrevet 31. januar 2010 #11 Skrevet 31. januar 2010 Hei ! Gratulerer med gjennomført ivf forsøk, tung prosess men verdt det ! Jeg var uvel og kvalm på dag 8 etter innsetting, følte meg nesten bakfull.. På dag 12 begynte mensmurringen og tenkte at nå gikk det til h.. Dag 14 var testen positiv =) kvalmen og murringen fortsatte til uke 14, murringen er her fortsatt nå og da... er i uke 36 nå.. Fikk litt rosa utflod på dag 14,15 og 16 husker jeg hadde panikk, men det var bare crinonen, den er jo ikke det mykeste man kan putte oppi der..plasthylsen altså.. Lenge til du kan teste?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå