Gå til innhold

Dere som ble gravid med hjelp av ivf..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!lurer på om dere hadde mye symptomer under rugetiden?

Jeg er på dag 8 å kjenner ingenting:-(Har fått større og ømmere bryst,er svimmel og har litt hetetokter.Men det tror jeg kommer av crinonen..Blir kjempeglad for svar:)..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei=)

Gratulerer som ruger forresten, er en spennende tid=) jeg hadde ingen symptomer utover ømme bryst,tørst, murring som jeg husker...altså hadde ikke noe anna enn crinonen kan tilsi, eller ved en vanlig pms...

så jeg hadde ikke anelse egentlig...

hadde en ivf/icsi i fjor sommer der jeg merka at hissigheten rundt mensentiden aldri kom, samt søtsuget kom heller ikke...var da også gravid men mistet i aug..

men frys forsøket i nov klaffa og vi er nå 13+5=)

massse lykke til=)

Skrevet

Hei!

Takk for det:-)ja det er spennende absolutt...Syns nesten alle kjenner noe fra rugedag 6,men har ikke kjent noe enda..murringene kommer sikkert tidsnokk:-)

Gratulerer så masse med graviditeten,håper du får et fint svangerskap!

Tusen takk for svar:-)

Skrevet

hei hei..

gratulerer med rugetiden

jeg er selv 21 + 2 i dag ved hjelp av IVF. :) :) jeg hadde ingen symptomer enn veldig ømme bryster.. de var super vonde første 2 månedene.. veldig godt å bruke ullinnlegg da de var ømme. jeg hadde ingen bivirkninger av crinonen, men vet om mange som har svimmelhet og hetetokter til tider..

i uke 5-11 hadde jeg tider med migrene.. men det var bare pga at jeg glemte helt av å spise til tider. og da kom migrenen fort. men ellers alt bare bra..

masse lykke til videre i ventetiden.. :) :)

Skrevet

kjente ingen tegn overhodet.Verken før eller etter testen dag 14. Ble trøtt etterhvert det er stort sett det symptomet jeg har hatt. Inne i magen sparker det en pike:-) OG I morgen er det 100 dager til termin, og jeg er i uke 26 + 0 HURRA:-) Lykke til med de neste nervepirrende dagene..jeg vet det er vanskelige dager.

Skrevet

Hei!

Takk for d:)

Er så spennende dette her:)

Ønsker deg et fint svangerskap videre! og takk for svar:)

Skrevet

Hei!

Gratulere så mye med graviditeten!:-)

Tusen takk for svar,er godt å høre at det er flere som ikke kjente noe særlig under rugetia:-)Spennende og nervepirrende..Ha en fin kveld!

Skrevet

heipå deg... og lykke til ... du har noen utrolig spennende dager foran deg... tvi tvi..

Jeg fikk crinone bivirkniner...

Veldig vonde pupper... så ble jeg kvalm omtrent ei uke etter innsett.

Positiv test dag 13. Nå er jeg i uke 13+...

Jeg tok det helt med ro i rugetida, var sykemeldt.

Lykke lykke til....

Skrevet

Hmmm - man glemmer fort... tror det var mest puppene og en slags mensmurring etter hvert, ja.

Tok det ikke med ro - jobbet som vanlig (lærer i ungdomsskolen) og har et barn på 2,5. Sier vel sitt? Men det funket uansett og nå er jeg straks 20.

Lykke til!

Skrevet

Hei...

Dn første mistanken om at ivf forsøket var vellykket var at puppene var omme og VELDIG forsterket luktesans. Dette begynte vel ca dag 10 tror jeg d var. Nå er jeg 19+1 på vei :D

Lykke til med rugingen!

Skrevet

Hei.

Jeg hadde absolutt INGEN symtomer på graviditet under rugetiden.

Testet positiv på dag 14 og er nå 22+1, og har en prins i magen:-)

Skrevet

Hei!

Jeg hadde absolutt INGEN symtomer på graviditet under rugetiden.

Testet positivt på dag 14 og er nå 22+1 og har en prins i magen:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...