Anonym bruker Skrevet 30. januar 2010 #1 Skrevet 30. januar 2010 Elektriske dingser som festes i korsryggen, noen som har erfaringer med dette?
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2010 #2 Skrevet 30. januar 2010 Ja, har brukt det mot muskelsmerter under graviditet.. Funket veldig bra for meg! Litt ubehagelig, absolutt verdt det..
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2010 #3 Skrevet 30. januar 2010 Jeg fikk det på magen (hvis det er TNS du tenker på), der smertene satt hos meg. Syns det hjalp veldig, eneste smertelidringen jeg brukte under fødsel:)
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2010 #4 Skrevet 30. januar 2010 Har brukt mot ekstreme menssmerter, fungerte veldig bra. TENS-apparat fra behandlingshjelpemiddelsentralen.
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2010 #5 Skrevet 30. januar 2010 Har de disse på sykehuset, eller må man ta med fra hjelpemiddelsentralen selv?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå