Anonym bruker Skrevet 30. januar 2010 #1 Skrevet 30. januar 2010 Er så lite fres på Barnevogndebatten, så prøver meg her. Tror det står mellom Duo Combi i enten Emmaljunga eller Simo. Noen som har noen "for og imot" og dele med meg?
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2010 #2 Skrevet 30. januar 2010 Emmaljunga. Den er lettere og mye finere :-)
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2010 #3 Skrevet 30. januar 2010 Emmaljunga! ELSKER mondial duo combi vognen min!!
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2010 #5 Skrevet 30. januar 2010 Jeg også elsker Emmaljunga vognen min! Er så stolt av den og selvfølgelig engelen min når vi er på treff o.l.. Mye bedre enn kjedelige vogner som nesten alle de andre damene har..
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2010 #6 Skrevet 30. januar 2010 Simo: Lunere, større, og veldig god å trille. Emmaljunga: Mindre, klumpete, ulun (er en åpning med full gjennomtrekk nede ved kalesjen, den enden som vil danne en "L" når kalesjen er oppslått. Definitivt SIMO.
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2010 #7 Skrevet 30. januar 2010 Jeg har ikke en åpning med full gjennomtrekk..? Tett som ei potte den vognen.. Men det er sikkert forskjell på modellene da! Emmaljunga!! <3 <3 <3
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2010 #8 Skrevet 30. januar 2010 Hadde ikke vært i tvil et øyeblikk om jeg skulle velge mellom de vognene. Valget hadde definitivt falt på SIMO. Finnes ikke bedre vogn! (etter min mening, hehe)
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2010 #9 Skrevet 30. januar 2010 Takk for alle svar. Har jo prøvetrillet begge, og det jeg la merke til som den store forskjellen var at det var mye mer fjæring i Simoen. Det er jo fint når man skal bysse vil jeg tro, men det blir ikke litt mye da? Og til dere Emmaljunga fans, er det greit å bysse med den? HI
trollmamma Skrevet 30. januar 2010 #10 Skrevet 30. januar 2010 Heilt klart simo. Har 4 barn og har hatt både emmaljunga og simo, og simoen er mykje bedre. Synst eg ;o)
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2010 #11 Skrevet 30. januar 2010 Jeg slår definitivt et slag for Emmaljunga. Har vent tilbake til det på alle mine 3 etter ¨å ha prøvd Simo. Synes Emmaljungaen er god å håndtere, den er stor i bagen og ungen ligger lunt og godt inne i vogna...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå