tattooholica Skrevet 30. januar 2010 #1 Skrevet 30. januar 2010 kjøpte ett stykke indrefileet i sverige fo ca 2 uker siden, pakkedatoen er 05.01.10 og utløpsdatoen er 09.02.10, det har nå ligget i kjøleskapet helt siden vi kom hjem. når er det mørt nok til å stekes? har hatt problemer tidligere med å få mørt kjøtt, men det var før jeg visste at man ikke skal ta det utav vakumpakken med en gang. *har veeeldig lyst på mør biff i dag* takknemmelig for alle svar =)
Rampongi Skrevet 30. januar 2010 #2 Skrevet 30. januar 2010 Vi prøver å spise kjøttet 1-2 dager etter utløpsdato for å få det mørest mulig. Vi banker også kjøttet. Som regel med undersiden av et glass eller lignende. Det fungerer hos oss, men kanskje noen andre har et kjempetips
tattooholica Skrevet 30. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 30. januar 2010 så jeg bør vente til utløpsdatoen da?
Rampongi Skrevet 30. januar 2010 #4 Skrevet 30. januar 2010 funker jo å bare banke også om du vil spise i dag
tattooholica Skrevet 30. januar 2010 Forfatter #6 Skrevet 30. januar 2010 da tror jeg heller jeg venter,- mør biff er i grunn verdt å vente på. takk,- har en half sleeve og tenker å fortsette
Rampongi Skrevet 30. januar 2010 #7 Skrevet 30. januar 2010 Ok, da blir det biff på deg om en stund da Halfsleeve har jeg også, pluss noen til..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå