Gå til innhold

Jeg sklei og datt.... =(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var ute og gikk, og pluteslig satt jeg på rompa. Slo meg ikke noe spesilet, og datt ikke så hardt, men kan det være farlig for den lille i magen? Har ikke noe vondt noe sted, og jeg merker liv i magen. Bør jeg sjekke opp at alt er bra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ha sjekket for sikkerhetsskyld. Nå er jeg livredd for at det skal skje noe galt da, så jeg hadde nok sjekket selv om jeg hadde falt på knærne :-P

Jeg tenker at dersom du først lurer på om at det kan ha skjedd noe galt så er det like greit å få det sjekket slik at du slipper å bekymre deg!! Det skader iallefall ikke med en telefon til føden for å høre :-)

Skrevet

Hadde sjekket jeg også for sikkerhetsskyld. Hvis du bekymrer deg og blir stressa så er jo ikke det noe bra for bebis heller.

Skrevet

Du hadde følt det på deg om noe var galt : ) Babyen er veldig godt beskyttet i magen din. Og siden du ikke har kjent noe utenom det vanlige så er det unødvendig å sjekke. Ring heller inn om du merker at kroppen begynner å oppføre seg rart. Babyen viser deg jo at allt står bra til.

Skrevet

Sikkert ikke noe farlig. Hvis du ringer føden sier de bare at det hadde vært farlig om du hadde begynt å blø =) Så så lenge du ikke blør og du kjenner liv har det gått bra :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...