Anonym bruker Skrevet 30. januar 2010 #1 Skrevet 30. januar 2010 Min mann gjennom 4 år har fått en (hva jeg vil kalle) unormal interesse for en kvinnelig kollega på facebook. Han er innom og titter på profilen hennes flere ganger daglig, både når jeg er tilstedet og ikke, i tillegg til å se på familien hennes sine profiler. For noen mnd siden søkte han også opp mobilnummeret hennes. Da jeg spurt hvorfor, var svaret at det var kjekt og ha, i tilfelle hun var gått fra jobb og han trengte og spørre om noe. Hun sitter på kontoret og delegerer oppgaver, men det er 3 andre som også har samme arbeidsoppgaver, og disse har han ikke søkt opp privatnummeret til. Jeg har opplevd og bli bedradd før, og vet at jeg er litt hårsår der. Derfor lurer jeg på om jeg overreagerer???? Noen synspunkt??? Vi har ett bra forhold sånn ellers, men med små barn i huset, blir det jo liten kjærestetid.... Takknemlig for tilbakemeldinger!!
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2010 #2 Skrevet 30. januar 2010 Eh, nei!! Han virker som han er hekta på henne, det mest nærliggende å tro, er nok at han er forelsket i henne. Men 4 år? Dette har du godtatt? Respektløst å gjøre dette når du er tilstende (respektløst uansett altså!), men han prøver å ufarliggjøre det for deg, slik at du ikke skal ha mistanker. Hadde han skjult denne interessen for henne, hadde du sikkert reagert mer, ikke sant. Jeg skjønner ikke hva han holder på med helt, men hadde jeg vært deg, hadde jeg gjort mitt for å komme til bunns i det. Han har kanskje ikke vært fysisk utro, men jeg hadde blitt like såret om mannen min var såpass interessert i en annen, som om at han faktisk var fysisk utro...
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2010 #4 Skrevet 30. januar 2010 Jeg hadde ikke funnet meg i dette i det hele tatt! Det er jo tydelig at han er interessert i henne. Du bør ta det opp med han før det utvikler seg videre.
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2010 #5 Skrevet 30. januar 2010 Vi har holdt sammen i 4 år, dette har pågått noen mnd, men baby i hus har jeg hatt hodet andre steder... Jeg har opplevd både fysisk og psykisk utroskap før og vet helt klart at psykisk er verst! (en annen mann) Jeg tar poenget med å ufarliggjøre det ovenfor meg! Jeg skjønner ikke helt jeg heller hva som skjer, og vil til bunns i det, men jeg vet at om jeg begynner og ta det opp, blir jeg lei meg og begynner og gråte, og så får jeg ikke sagt alt jeg vil si, og så blir alt tull.....vist du skjønner...
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2010 #6 Skrevet 30. januar 2010 Øverste anonym igjen her: Prøver han å gjøre deg sjalu? Får han nok oppmerksomhet? Uansett om du er 90% opptatt av babyen, burde han jo være voksen nok til å skjønne det. Men det KAN jo hende han bare prøver å få deg til å gi ham oppmerksomhet/teste deg. Uansett er dette helt uakseptabelt, og du MÅ snakke med ham. Skriv et brev til ham dersom du ikke tror du får fram det du vil ved å prate med ham. Da får du sagt det du har på hjertet. Men vær der når han leser det, sånn at du kan se på hans første reaksjon. På den måten får han ikke tid til å summe seg, komme med en "god" forklaring på det hele. Ansiktsuttrykket, og reaskjonen forøvrig kan si deg mye... Uff, unner deg ikke dette.
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2010 #7 Skrevet 30. januar 2010 Det begynte før babyen kom, og selv føler jeg at han får like mye oppmerksomhet som før. Vi har en snill baby som legger seg tidlig, så kveldene er våre. Men han jobber mye, og har sine fritidsinteresser, så jeg er mye alene, om noen skulle føle seg oversett, var det vel meg! Jeg er hjemme med unger, han farter som han vil.... Men jeg vet stort sett hvor han er til en hver tid, og denne damen bor så langt vekke at jeg ville vist om han var der ( ca 1time og kjøre vil jeg tro), så jeg tror ikke han er med henne. Men som sagt, om han er fysisk utro eller ikke er ikke avgjørende for hvor såret jeg evt blir om han faktisk er forelska i henne. Jeg må nok bare ta meg sammen og prate med han, ett brev blir litt "rart" føler jeg... HI
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2010 #8 Skrevet 30. januar 2010 Ja, uansett hvilken måte du gjør det på, må du gjøre noe hvertfall.. Jeg føler at denne historien handler om noen jeg kjenner,, Håper ikke det.. I såfall er han med henne mange av gangene han er ute på sine "fritidsinteresser"... Håper det hele er uskyldig! Jeg blir EKSTRA forbannet på menn som er utro mens kona er på tjukken, eller rett etterpå. Ønsker deg masse lykke til.. :-)
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2010 #9 Skrevet 30. januar 2010 Alle kan jo bli betatt av et annet menneske mens de er i et forhold, men han burde kanskje prøve å legge disse tankene/følelsene til side, så går de over fortere. Han er vel en såpass voksen mann at han vet at gresset ikke er grønnere på den andre siden, men det er jo ikke dermed sagt at følselsene hans hører på fornuft. Snakk med mannen, så finner du ut av det
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2010 #10 Skrevet 30. januar 2010 Jeg tror kanskje ikke jeg og den du kjenner er samme person. Når han driver med hobbyene sine er han stort sett sammen med en jeg kjenner enda bedre enn han, som jeg vet jeg kan stole på. Jeg er mer bekymret for overtidsarbeid og sånt da. En gang gikk han og gleda seg som en unge til en firmafest (uten følge), men når dagen kom, skulle han plutselig ikke alikevel.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå