Gå til innhold

Jeg var altså på Depeche Mode i går!

Anbefalte innlegg

Gjest amandine
Skrevet

Har ikke landet enda, Hipp hipp hipp heldige meg og deilige deilige Dave Gahan... Han er en tidløs klassiker, han også, akkurat som min kjære! ÅHH|

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja! Jeg var også der. Helt fantastisk! Stod ved "moloen", inntil gjerdet.

Altså nærme nok til å telle svettedråper på pannen hans. Yeah!

Sug lut, de spillte i vestlandshallen i Bergen. Min første DM konsert, men definitivt ikke den siste (håper jeg)!

Det var så bra!

Skrevet

Jeg er bare SÅ sjalu. Så dem for 3 år siden. Eller var det 4? Deilig deilige Dave Gahan!

Gjest amandine
Skrevet

Det var så bra! Akkurat i det jeg slo hodet i skulderen på min kjære svoger og okket og stønnet fordi jeg ikke hadde billett, fikk min kjære klassiker en tekstmld fra en litt perifer venninne som hadde syk mann. O jubel jeg hev meg rundt i en faderlig fart og tilbrakte resten av kvelden i lykkerus! Sukk sukk synger fremdeles.. Kjøpte min første Depeche LP i 82...

Gjest amandine
Skrevet

Men i går var jeg tilbake i 1986 eller noe, bare glad for at jeg skulle hjem til mitt eget hus etterpå og ikke til fjortishybelen hos mamma og pappa. Ikke det at jeg klager, altså, men det er deilig å være voksen og mangebarnsmamma gift med en klassiker!

Skrevet

Altså.. Deilige Dave Gahan? En fyr som åpenbart er så ruset på seg sjøl at det fremkaller kvalmebyger?

Gjest amandine
Skrevet

Jepp;) Hva han er ruset på er for min del mindre ineressant, jeg syntes han var fin før og synes han er fin nå - på samme tid er jeg jo strålende fornøyd med min egen hjemmeboende kjekke mann, og jeg har blitt akkurat så voksen at jeg vet jeg ikke vil være fru Gahan (eller fru Mullen, fru Pop, fru Springsteen, fru Thåstrøm, eller noen av de andre fru).

Og på samme tid som jeg hadde dødd om min kjære troppet opp i tatoveringer, sotede øyne, bar overkropp og skinnbukser så eier jeg ikke skam i livet og synes Dave Gahan er sexy, akkurat som han var det for 20 år siden. Men jeg ville altså ikke tatt han med hjem til noe annet enn middag;)

Gjest sug lut
Skrevet

Jeg vil nok fortsatt være fru Thåstrøm innimellom, Amandine, så jeg er ikke så voksen som deg. Og fru Armstrong, fru Hetfield og litt sånn diverse.

Forøvrig har jeg aldri blitt kalt FRU i hele mitt liv, kanskje det er det jeg savner.

Gjest amandine
Skrevet

Den eneste som kaller meg fru er vel faktisk svigermor som synes det er sååå moro at vi heter det samme...DAH... Vi skiftet nemlig navn her for ikke så lenge siden;) etter maaaaaange år og ditto kameler

Skrevet

Jeg syntes han var sexy når jeg var fjorten. Nå syns jeg han bare signaliserer fake selvtillitt og litt for mye sjølhøytidlighet.

Fru Thåstrøm skulle jeg gjerne vært et øyeblikk. Fader, hvorfor blir ikke fyren eldre??

Ellers tror jeg ett års ventetid på konserten var med på å skru forventningene for høyt opp. Og vestlandshallen er det mest sjarmløse konsertstedet jeg har vært på. Og ikke var jeg happy med sangene heller. Fryktelig mange sanger ble utelatt. Og lysshowet, var det noe særlig eksepsjonelt..?

Skrevet

Jeg så Depeche i Spektrum for endel år tilbake. Det må ha vært på begynnelsen av dette årtusen en gang. Stor stas.

Den gang var det forøvrig ei dame som klarte å komme seg opp på scena og kaste seg om halsen på Dave'ern og den dama sjekka jeg opp på nachspielet etterpå. Ho var fin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...