Gå til innhold

PAMPERS bleier. HVA ER DET MED DEM FOR TIDEN?!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker pampers aktive fit nr. 5.

Stort sett annenhver pakke er det noe "galt" med!! Mangler rettt og slett "fyllet" i bakre del, slik at det ikke er oppsuging her.

Driver de å endrer på dem, eller er det feilprodukjson?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke lagt merke til det. Bruker den samme.

Skrevet

Var det med en sånn lapp nedi?

Det var det i min siste pakke - med en spørreundersøkelse fordi de holder på å teste ut nye bleier...

Jeg liker ikke de nye bleiene.. :-s Bare noen pakker som er sånn da...

Skrevet

Bruker samme str og type, har aldri merket noe til det =)

Skrevet

Ja, har opplevd å få sånn lapp i 1 av 5 av den "ødelagte" typen. Virker til å komme stadig flere av dem på markedet, så det er krise dersom de endrer alle. Ved bløtbæsj blir det stor lekkasje!

Har vel litt med hvor i landet dere bor, om disse typene er kommet på markedet. Bor i Bodø vi...

Dersom noe vet noe mer, så skriv inn!

Skrevet

Dytter

Skrevet

Samme erfaringer her. Er feil på MANGE bleier!!

Bor også i Bodø da :P så kanskje bare her de har bestemt seg for å gi oss dårlige bleier.

Vi bruker active fit og baby dry 5. Men har MANGE lekasjer og ofte sitter "tapen" så godt fast før du tar på bleia, at det blir hull i det øverste laget av oppsugningsdelen (litt knotete forklart).

Synes også det var rart at de har tatt bort tapen på easy up bleiene, de med byggmester bob på.

Tror pampers trenger å skjerpe seg litt ja....

Skrevet

enig! skikkelig dårlig er de blitt.. har sluttet med de pga at de suger dårligere. "nettingen" i dem er også borte. Nei gi oss tilbake de andre!

Skrevet

Takk og lov at det er flere som opplever dette!

Ja, netttingen er borte på de beliene som det er feil på!

IRRITERENDE!

Libero har ikke like god passform på snuppa.....

Vil ha tilbake de gode, gamle pampers!

Skrevet

Det er kanskje det jeg har fått da, for jeg reagerte også på "lite fyll" i bakenden og tenkte at det var fint jeg hadde gutt. Ikke opplevd lekkasjer da til tross for blytunge tissebleier og bløtbæsj så sånn sett funker de jo... Husker at det lå en lilla lapp i pakka, men jeg tenkte bare at det var reklame og kastet uten å lese...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...