lillesøster skal bli storesøster Skrevet 30. januar 2010 #1 Skrevet 30. januar 2010 Tar kanskje noen dager å venne seg til, men jeg tror kanskje jeg kan like det.
Lene~mor til tre Skrevet 30. januar 2010 #2 Skrevet 30. januar 2010 Hum nå er jeg nyskjerrig her, er det noe nytt hjemme hos deg eller noe du har gjort med håret ditt f.eks? Eller mente du at det var mye nytt her inne med mange nye innlegg osv ? hehe
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 30. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 30. januar 2010 Nei, det var noe rart her inne, trodde kanskje det var noe omlegging, men ser ut som det kanskje bare var noe tull...
Lene~mor til tre Skrevet 30. januar 2010 #4 Skrevet 30. januar 2010 Ok har ikke sett det jeg hehe så da var det kansje bare noe feil her eller noe nytt dem prøvde? ikke vet jeg
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 30. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 30. januar 2010 ikke vet jeg heller ,er helt normalt nå.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 30. januar 2010 #6 Skrevet 30. januar 2010 Var noe merkelig tidligere idag her å.. Jeg kom ikke inn nesten, og når jeg kom inn så kom jeg liksom ikke skikkelig inn osv.. Nå er alt normalt igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå