Gå til innhold

Hva er galt? Tr har ikke vært her siden November!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette liker jeg ikke overhodet! Rundt den 20 nov var Tr hos meg, og siden har ingen sett henne. Jeg vil hun skal komme tilbake jeg, slik at vi får forsette og prøve på drømmebarnet vårt!

Jeg tok en test slutten av des- Neg

Og en test nå på mandag - Neg

Flere som har vært borti at Tr er borte så lenge?

Jeg skjønner bare ikke at hun reiser borte så lenge uten og komme tilbake og hilser på.. Brystene mine er så ømme, veldig ømme.. Men Ingen Tr.. Og negative tester.. Som regel etter jeg har tatt grav.tester kommer tr dukkende opp, men ikke disse gangene..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja hadde ikke TR fra april til juli grunnet muskelknuteoperasjon som var vellykket. Ringte legen min i fortvilelse og hun var kjempekoselig. Ho fortalte meg at dette var normalt at den hoppet over fordi jeg gikk og ventet. jeg skulle forsøke å få hodet på andre tanker. Javel tenkte jeg. Jeg gjorde som ho sa og nøyaktig ei uke etter den samtalen kom tanta på visitt igjen. Etter det har ho kommet som normalt - dvs snitt på 26 dage.

Så prøv å koble ut å tenke på ho og ho kommer garantert og irriterer deg.

Skrevet

Jeg ville tatt meg en tur til lege/gyn for en sjekk jeg da =)

Skrevet

Ta turen til elgen og få deg sjekket, dette med at man mister mens /ikke blir gravid hvis man tenker for mye på det, er sjeldent sant.

tenk hvis det funket da, da kunne jeg jo bedt mensen forsvinne og man kunne sluttet med prevensjon når man ikke ville bli gravid, fordi man jo bare trenger å tenke på at man ikke skal bli det.. (eh not)

Skrevet

Hun kom snikende i går etter en mnd borte! Nå er jeg bare glad vi kan forsette prøvinga! PP 26 vel å merke..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...