Gå til innhold

Jeg har blitt en rosin!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det føles sånn...en skikkelig tørr en! :S

 

Hender spesielt. Prøver all slags kremer,men de blir liksom ikke fuktige føler jeg. Gjerne i ett kvarter,så er dem tørre igjen. Sånn er resten av kroppen også.

Jeg drikker masse vann og.

 

Hater vinter akkurat nå! For jeg begynner jo å klø masse.

 

noen som har en super vidunderkrem å tipse meg om?

 

Ha en fin kveld :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jaa! jeg har gått med dype kutt og blødende sår på hendene de siste vintrene og hadde nesten gitt opp, men så fant jeg Glycinello! Håndkrem fra apoteket, koster 69 kroner! :o)

 

Nå har jeg bare tørre hender hvis jeg tar oppvasken uten handsker osv, den kremeen har reddet meg. Smører tjukt lag hver kveld, trekker inn på ett minutt, så trenger jeg ikke smøre på dagtid.

Skrevet

Tusen takk Helene!!

Den skal jeg dra å kjøpe i morgen. Jeg sprekker også på hendene nå,er helt forjæ**** vondt!! :(

 

Tusen takk søte du :D

Skrevet

Anytime, håper den funker for deg også :o)

Skrevet

Ssbamed stellekrem er det som virkelig funker på modern som er veldig tørr i huden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...