Annie Bailey Skrevet 29. januar 2010 #1 Skrevet 29. januar 2010 Det står at + er for ekstra slitasje, men tåler den virkelig mye mer? Noen som har prøvd begge deler?
Kanutten & småen + Lucia Skrevet 30. januar 2010 #2 Skrevet 30. januar 2010 Reima tec + har cordura på "slite-områdene" og det skal jo være rift-fritt. Vet iallefall at klær til voksne med cordura er veldig mye mer slitesterkt. Småen er litt over 3 år og har tec+ denne vinteren. Tidligere har han hatt tec. Men han har aldri slitt ut de andre dressene heller selv om de er mye brukt. Tec+ ehar kraftigere stoff så regner med den tåler mer. Nå er han blitt såpass stor at aktivitetsnovået hans ute er høyt og den har nå tålt klatring i trær, henge fast i greiner osv.
Tiddelidu Skrevet 30. januar 2010 #3 Skrevet 30. januar 2010 Poden har Reima Tec +, og den har vært nokså hardt brukt da han er en aktiv 3 åring. Ser ikke den er brukt. Har kjøpt Reima Tec til neste år da jeg fant den på 50%, men er veldig usikker på om jeg skal beholde den.. Virker mye mindre slitesterk uten at jeg har noen erfaring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå