Anonym bruker Skrevet 29. januar 2010 #1 Skrevet 29. januar 2010 Hva er triksene for å få et mest mulig riktig og tydelig resultat, igjen? Jeg er nesten 100% sikker på at jeg har det nå. De siste to dagene har jeg hatt smellvondt i magen, og nå har EL-slimet kommet. Grunnen til at jeg er så ivrig er at jeg har hatt en MA for to uker siden. Dette er min tredje, og vi prøver å ikke miste håpet om å klare å få et barn. Tidligere har det også vært sånn at jeg har fått utrolig vondt når jeg har hatt EL etter å ha mistet, og derfor håper jeg at det er EL jeg kjenner allerede nå. Før har det tatt opptil tre måneder før mensen kom tilbake. Men nå snakker jeg meg helt bort. Det jeg lurer på er om jeg bare kan ta testen nå, eller om jeg burde vente til i morgen tidlig. Er det noe annet jeg må tenke på når jeg skal ta den? Tusen takk for alle svar! :-)
Gjest ->>- Skrevet 29. januar 2010 #2 Skrevet 29. januar 2010 Det nytter sjelden å ha bare én eggløsningstest for å finne eggløsning. Om du nylig har hatt en ma, er det forresten ikke sikkert det har noe for seg uansett. Eggløsningstester reagerer på hcg og vil vise positivt dersom du har noe av dette igjen i kroppen etter graviditeten.
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2010 #3 Skrevet 29. januar 2010 Å ja, det stemmer det. Pokker også. Da har det vel ikke noe for seg å teste. Jeg har tre tester liggende, men burde kanskje spare de til senere siden jeg sikkert har rester av HCG i kroppen. Takk for svaret, ->>-. Hva du vet, altså! Ha en fin kveld! HI.
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2010 #4 Skrevet 29. januar 2010 Forresten, ->>-! Er du der fremdeles? Fosteret døde i magen min for nærmere 5 uker siden nå. Det er ca. to uker siden jeg tok utskraping. Tror du ikke at Hcg er ute da? HI.
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2010 #5 Skrevet 29. januar 2010 Er det noen som vet når hcg går ut av kroppen? HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå