Gå til innhold

Han sover og sover og han sover.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, jeg snakker hverken om baby eller hunden. Bare samboeren som sover så innmari. Guuuuri så kjedelig det er å sitte her full av antibiotika, kjempeslapp, sååå sulten (det minna meg på at jeg må ta pillene hehe)

I dag skulle vi organisere pakking (flytte) Å ja, han eeeelsker jo når jeg kommer snikende med listene mine over gørrgøye ting å planlegge. Jeg kan rett og slett ikke forstå hvorfor han lapsa på sofaen. Ubegripelig. Så her sitter jeg med øynene i krys (ja, det var de pillene) Og vurderer å vekke han for å gå å legge oss (ja, vi er sånne folk som legger seg samtidig hver bidige kveld)

Hva gjør dere i kveld? Fjellklatring, prøver ut nye sexleker, går på line over mount everest? Kan tenke meg det ja. :P

Videoannonse
Annonse
Gjest eelis+kian
Skrevet

Jeg har kanskje et like interessant liv som du. Jeg ligger på sofaen med babyen (har gitt opp å legge han, så han sover på sofaen til vi legger oss sammen) og venter på at serien min skal lastes ned. Morsomt, jaaada...

Skrevet

Jeg leker sykepleier.. :P Løper mellom en syk samboer og en syk katt..

Samboer har omgangsyken, og ligger i senga med bøtter, vann, cola, kjeks og kluter rundt seg.. :P

Katta ligger i gangen på varmekabler, og har skadet benet, er i tillegg litt i ørska etter narkose, så må passe på at han ikke vil hoppe noen steder, eller spise.. :P Og må ta han i doen hans når han vil.. :P (Han hyler som bare det når han må på do.)

Skrevet

mannen min er ute og tar noen pils, og jeg har akkurat tatt sjokoladekaka ut av ovnen, skal prøve meg på marhmallow lokk på den og det kan jo bli spennende for det har jeg aldri gjort før :)

Skrevet

Jeg sovnet da jeg la tass isted, og for en times tid siden kom samboeren min opp og la tass i sin egen seng.. Da snek jeg meg ned igjen.. så her sitter jeg nå, og samboeren min sovnet oppe.. he he, lang uke.. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...