Gå til innhold

Super kveld i bergen :D


meg83

Anbefalte innlegg

Må bare snike meg inn her og takke for en skikkelig koselig kveld på Escalon!!! Gleder meg til neste gang, med en litt blidere kelner ;P

 

Klem fra Maria

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må bare takke for en kjempe fin kveld jeg også! :-) Kjempe koselig å treffe alle sammen..

Og gleder meg allerede masse til neste gang!

 

Hilsen Sabine :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger meg på her og takker for en fin kveld!

God helg!

 

Hilsen Linn

 

Jeg er forresten avhengig av facebook, så hvis noen vil være min facebookvenn - send meg en melding med fullt navn, evt link :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med på Facebook! Flere? :)

 

Når er du forresten tilbake i byen, Susanna? Kan jo prøve å få til treff som passer for deg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har ikkje facebook dessverre, men er veldig med på treff når eg er tilbake :-) er garantert heime til 10 mars, kanskje nokre dagar før- men tørr ikkje gamble på det ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slenger på meg på denne og takker for en super kveld igår. Kjempe koselig å hilse på dere alle sammen! Gleder meg til neste treff jeg også og signerer Maria på håpet om en blidere kelner ;) Jeg er også facebook avhengig så sender dere en PM jeg så kan dere legge meg til hvis dere vil!

 

Hilsen Miriam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Koste meg masse jeg også! Er klart med neste gang :) og legg meg også til på Facebook :)

 

hilsen Marielle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare hilse til dere here inne også. Kjempekoselig i går! Kjempefin gjeng :) Gleder meg masse til neste gang, og håper at alt går som det skal med oss alle!

 

Gjerne med på faceren jeg også;)

Klem fra Guro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er en bra gjeng!! :D Synes vi kan satse på etter 10.mars.. Er det ikke gøy om alle kan? =)

 

Ble forresten veldig nysgjerrig på hva det gamle nicket ditt betydde, Linn ;) Første delen i hvert fall, resten gjetter jeg meg til :P

 

Og så har jeg allerede begynt å drømme om nye steder å gå, hehe.. Var på Harbour på torsdag, og der har de mye godt, og så deilige sofaer :D Men så går det jo evt. an å tenke rimeligere steder også, siden vi er flere studenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sendt deg PM nå, Guro, men det gikk ikke til deg, Sabine... Bare å sende en mld hvis du vil treffes på Face :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, gamle nicket betyr "smågal" på bulgarsk. 4-tallet erstatter lyden ch, så det leses ludichka. Smågal og hissig;) Men det begynner å komme seg nå, så var på tide å skifte;) Jeg er med uansett hvor vi spiser neste gang, er ikke student, bare fattig;) Stemmer for et sted man får sitte så lenge man ønsker! Harbour er fint ja med mye god mat. Men som nevnt, det går ann å finne billigere plasser. Vi kan gjøre det så enkelt som peppes eller fridays? De har litt billigere retter i alle fall. Peppes har jo mye mer enn bare pizza også. Kanskje vi kan komme med litt forskjellige forslag, så kan vi undersøke litt priser og hva de har o.l?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, morsomt =) Har faktisk lurt på det nicket før også, før jeg traff deg =) Jepp, vi kan sjekke ut litt forskjellige steder! Mange bra steder i Bergen :) Var på Pastasentralen i dag, og der har de også god og billig mat! Fikk lasagne+dessert til 135kr :) Jeg skal forøvrig på restaurant i morgen også, og det blir fjerde gangen på en uke -hjelp!! Blir visst fort pengelens av å ha fri i to uker ;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg er fattig student og veldig med på ein billigere plass neste gang, der me kan sitte lenge :-) Det var så kjekt at det blei litt dumt me måtte gå så tidlig :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

 

Jeg har fått vite at jeg skal jobbe tre uker i stedet for to den kommende perioden, sånn at jeg plutselig får litt behov for å planlegge neste treff allerede nå.. Hvis alle skal få vært med må det bli en gang mellom 10. og 14.mars.. Hvis dere gidder å tenke så langt fram? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10. passer ihvertfall for meg, kan være de andre dagene også, planlegger en liten helgetur til Paris og har ikke bestemt meg for hvilken helg det blir enda, var snakk om 11.-14. mars. Men hvis ikke det blir da kan jeg nok alle dagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var ikke med forrige gabng for jeg vil vente til jeg er passert 12 uker kan jeg hive meg på neste gang?? passerer 12 uker nå på søndag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...