Gå til innhold

Åååå jeg er så sliten:(


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Som om jeg ikke var sliten nok fra før med å gå kvalm, angst, trøtt døgnet rundt og liten energi. Så har lillejenta mi blitt syk med halsbetennelse/ørebetennelse, feber, spying og hele pakka, de to første dagene helt slapp og sliten stakkars snuppa:( Mens i dag helt hyper:p Og så begynner sønnen å bli forkjøla og.

 

Poenget er egentlig det at jeg har en samboer som jobber borte hele uka og bare er hjemme i helgene, men nå har han planer om å reise på "møte" med jobben i helga på et sted som bare er en time unna hjemme. Eneste grunnen for at ikke kommer hjem natt til søndag er for å drikke til maten og spise frokost på hotellet... Blir så frustrert fordi han prioriterer jobben igjen og igjen, hadde jo vært greit visst alle hadde vært friske og raske. Men nå er ikke situasjonen sånn. Han skjønner ikke at når jeg går gravid er jeg ekstra sliten, pluss da to syke barn. Helga er min tid til å kunne fått slappet av.

 

Er det bare hormonene mine som koker?? Eller er det noe i det jeg sier. At han faktisk burde holde seg hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Føler med deg..... Noen ganger har bare ikke menn evne til å tenke lenger enn nesa rekker! Syns det er en ganske så egoistisk tankegang, om jeg kan si det.... Har vært der selv, bare så det er sagt.... (Og sikkert MANGE med oss....) Jeg gikk en gang så langt som å bare nekte han å dra, alternativt at han kunne dra hvis han kom hjem for å hjelpe med ungene på søndag..... Syns jo kanskje ikke dette er tidspunktet for å "nyte" frokost på hotell når man vet at den andre parten er sliten og har syke barn i tillegg..... Tror ikke verken du eller jeg hadde klart det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja så dro han da... Kl ett i dag og nå gidder han ikke svare på mld eller noe, så det er koselig!:( Prøvde å si til han at når situasjonen forandrer seg hjemme så må man forandre på planene sine, jeg planla ikke akkurat at unga skulle bli syke. Men håper han koser seg, for i morra blir ingen koselig dag for han.

 

Og nei jeg hadde ikke hatt samvittighet til å dratt, eller vært borte sånn som han er. Men what goes around comes around tenker jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de møter seg selv i døren til slutt- det er helt sikkert! Men hadde som deg sørget for at han iallefall ikke fikk en koselig hjemkomst! Legg planer alene, og ta turen ut med en gang han kommer inn døra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja ting gikk ikke akkurat som planlagt, kom vel en halvmeter med snø i natt:p Så å dra når han kom var umulig... Han som skulle komme før unga våkna, yeah.... Skjedde ikke akkurat, og så har han liggi å spydd i hele dag... Han selv tror han har blitt syk av mat.... Men jeg har vel en anna tru:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei var nok ganske uskyldig allikevel, for guttungen begynte å spy i natt... Så er nok omgangs-sjuka:( Bare håper å slippe unna sjøl:((

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei var nok ganske uskyldig allikevel, for guttungen begynte å spy i natt... Så er nok omgangs-sjuka:( Bare håper å slippe unna sjøl:((

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...