Gå til innhold

Noen som meg?


juli83

Anbefalte innlegg

Er førstegangs fødende,og kommet til uke 15.5.

Ble gravid en mnd etter jeg sluttet på p-pillene, så er litt usikker på om syklusen min er på 28dgr eller ikke.

Har ikke vært kvalm en dag, og i grunn ingen andre plager. Var lenge nervøs for at det var et dårlig tegn med så få symptomer, men på på UL i uke 12 og der var det en liten turner :) Har kjent det i brystene, og kjenner at det skjer ting i magen nå! Den har også poppet ut den siste uken, ikke noe voldsomt, men nok til at folk ser det hvis jeg skulle gått med trange topper.

Noen som vet årsaken til at alle svangerskap er så vidt forskjellige? Og er det noen som har noen formening om kjønn ut i fra svangerskapet mitt så langt? Har drømt om jente opp til fler ganger, kommer fra en søskenflokk på 3 jenter selv. Men fler som tipper gutt. Er så utrolig spent...

 

Nora eller Julian er iallefall begge ønsket uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så koselige navn!!

 

Jeg aner ikke hvorfor alle svangerskap er forsjellige, det har sikkert med at mødrene er forsjelige, og er i forsjellig alder, og har ulikt utgangspunkt.

 

Om kjønn: Besta mi er gammel jordmor, og sier at jeg har guttemage fordi magen holder seg litt foran på magen, er litt spiss og synes ikke bakfra.......siden det er tidlig tar jeg det med en neve salt.

 

Hvis man er bred og graviditeten ses bakfra etter noen mnd, så blir det jentemage.

(har hørt mange slike, og noen sier helt motsatt, så hvem vet?)

 

Dessuten sies det at ansiktet ditt blir penere med gutt, men jentene tar skjønnheten fra sin mor.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer, og kos deg med svangerskap uten store plager. Jeg har hatt to guttemager fra før på mine to jenter...så den stemmer ikke alltid. Nå er jeg mye dårligere enn jeg har vært med de to jentene jeg har fra før, men var kvalm og spydde da og. Ellers sa legen min akkurat at det nå blir gutt, da hjertelyden var på 144... men han bare spøker med det, for han sa det samme om jenta mi sist gang. Men han har i hvert fall en teori på det. Gå inn og sjekk på det kinesiske fødselskartet. Det stemmer på meg med at jeg har to jenter fra før, og at jeg nå venter gutt...men tiden vil vise om det stemmer. Vi skal vente til fødsel for å få vite kjønnet!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...