Trenger hjelp!! Skrevet 29. januar 2010 #1 Skrevet 29. januar 2010 Skal endelig få være sammen med min kjære,3 uker siden sist.. Vi skal se film og lage middag,vært sammen i 6 mnd :-) Eneste som er kjip er at mensen er kommet,grrrr.Den kommer aldri når det passer hehe :-) Kos dere alle sammen :-)
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 29. januar 2010 #2 Skrevet 29. januar 2010 I morgen skal jeg og noen venninner feste. Vi har alle barn så det er leeeenge siden sist:) Gleder meg som en unge til å være sammen med venninnene mine igjen uten å tenke på barn:) Hehe ja, er det ikke typisk at mensen kommer når den skulle holdt seg unna.
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 29. januar 2010 #3 Skrevet 29. januar 2010 Skal på H&M og klage på en genser jeg kjøpte til mini. Ved første vaske er den jo blitt helt misfarget- smittet av på seg selv (striper i ulike farger og noen hvite striper som ikke er hvite lengre) Og deretter på Rema og handle mat for uka. Og tilslutt være barnevakt. Ja, det var den spennende lørdagen
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 29. januar 2010 #4 Skrevet 29. januar 2010 Jobbe:( Men på kvelden skal jeg jog mannen se på "SE OPP" sammen med eldstefrøkna våres:))
Mayken Skrevet 29. januar 2010 #5 Skrevet 29. januar 2010 Først skal jeg på trening. Så rydde og vaske litt, ordne i stand mat til kvelden. Og når kl bikker 19.00 får jeg besøk av veninnene mine, vi skal spise god mat og kose oss. Jeg hadde bursdag på torsdag og det skal feires i morgen. Gleder meg:)
Verdens tøffeste mamma Skrevet 29. januar 2010 #6 Skrevet 29. januar 2010 Først skal vi på teater/sjongleringsshow for de minste. Deretter skal vi gå på ski i hagen til svigers før det blir litt mat der. Så kommer pappaen hjem og vi skal lage mat og kose oss sammen resten av dagen og kvelden..:-) Blir sikkert bare en rolig tv-kveld..
1mor3barn&1000ideer Skrevet 29. januar 2010 #7 Skrevet 29. januar 2010 Jeg skal sove til 12 mens barna passer seg selv, lager kaffe og skjærer seg brød med en skarp brødkniv. Og så vente på å bli vekket med kaffe på sengen etter at barna har vasket huset og ryddet opp frokosten sin Hahaha Neida...vi skal i svømmehallen vi Så på cafe, og så på biblioteket og se på dukketeater
Ranveig R Skrevet 29. januar 2010 #8 Skrevet 29. januar 2010 Først skal eg stå opp med ungane (mannen skal sove litt frampå, på søndag er det min tur) og leike med dei. Deretter skal vi berre vere oss fire og finne på eitt eller anna. Og brette saman tøy. Håpar vi får til å ha ein skikkeleg koseleg familiedag, no er huset til og med reint og (brukbart) ryddig, så vi treng ikkje bruke morgondagen til det ) I morgon kveld skal vi eeeeeendeleg spele rollespel igjen, vi har ikkje spelt sidan i sommar. Sanneleg på tide. Gleder meg som ein unge til å trille nye karakterar og begynne nytt eventyr! (Geek? Kor?)
flypapir Skrevet 29. januar 2010 #9 Skrevet 29. januar 2010 Hehe, interiør-dama, nå må du passe deg for hva du sier... Her skal vi ha bursdagsfeiring, og i morgen får vi 14 personer til middag og kaker. I tillegg skal eldstejenta bort på bursdagsseleskap til ei i bhg. Blir nok en travel dag...puh!
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 29. januar 2010 #10 Skrevet 29. januar 2010 skal stå opp med vesla mens samboeren sover litt lengre.. så skal vi bake boller på formedagen, etter dette skal vi ut å ake sammen med min søster og sønnen:) blir veldig kjekt, så blir det vel bare slappe og leke resten av dagen..,
Tommage♀♂ Skrevet 29. januar 2010 #11 Skrevet 29. januar 2010 Ingen planer. Minsten har så stygg hoste, så om han hoster like ille i morgen blir jeg inne med ham, og sender frøkna til mormor så hun får luftet seg litt. Er hosten bedre tar jeg ungene med på en sparketur. Og kanskje en tur til sjøen for å mate ender og svaner. På kvelden lager vi nok pizza og koser oss med tegnefilm=)
Soleie m/3 gull :) Skrevet 29. januar 2010 #12 Skrevet 29. januar 2010 Jeg skal først på trening i morgen, så skal meg og storegull møte min søster å de. Vi skal ut å ake, gleeeder meg masse!!!. resten av dagen blir det nok leking, og så blir det vel god mat på meg og mannen når barna er i seng
selma07 og engel Skrevet 29. januar 2010 #13 Skrevet 29. januar 2010 Feire 3 årsdagen til lilleskatten:-)
tre små knotter Skrevet 29. januar 2010 #14 Skrevet 29. januar 2010 Skal ha hele dagen for meg selv, gubben skal bort, ungene skal passes av besteforeldre og jeg skal på spa...og shoppings! For en gangs skyld skal jeg IKKE handle matvarer..tjihi!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå