:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 29. januar 2010 #1 Skrevet 29. januar 2010 gleder meg det er så mye fra i går jeg ikke husker. det er som en fjærn drøm. hihi.. jeg lurer på hva som kommer og hva som ikke kommer
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 29. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 29. januar 2010 hehe... det ville vært litt trist
Gjest Skrevet 29. januar 2010 #4 Skrevet 29. januar 2010 Hehehe, bare litt... Nytt på Nytt var et bedre alternativ iallefall. :-)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 29. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 29. januar 2010 nytt på nytt er mitt favoritprogram nå utenfor valgsesong
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 29. januar 2010 Forfatter #6 Skrevet 29. januar 2010 og foresten. det er 1 million ganger bedre på ordenlig
Gjest sug lut Skrevet 29. januar 2010 #7 Skrevet 29. januar 2010 Jeg så deg ikke, men jeg lo mye. Kristin er så søt. Og så var det to gode eksempler på kort hår.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 29. januar 2010 Forfatter #8 Skrevet 29. januar 2010 nei, jeg så meg ikke jeg heller og det er i grunn helt ok.. hehe.. TVdame blir jeg nok aldri ja kort hår er fint på riktige folk. jeg har lyst på kortere, men det krever så mye. jeg digger kristin. hun har glimte i øye som forteller at hjerte er hjemme. det har jens også jeg syns vi skal dra dit sammen en gang. jeg skal begyne å henge der, må bare finne ut hvor jeg skal gjøre av en hvis sønn vær eneste torsdag resten av livet
Mor Løvehjerte Skrevet 29. januar 2010 #9 Skrevet 29. januar 2010 :: lammekjøtt-mannen, du er en ektefølt raddis! Me like!! : ))
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 29. januar 2010 Forfatter #10 Skrevet 29. januar 2010 man blir ikke mer ektefødt (ektefølt?) sosialist en meg! jeg er oppdratt med 1 maifrokoster i penklær med en far som holder taler for befolkningen. jeg sier som en meget god velferdstudent(kollega?) sa i sta: "å være sosialist har aldri skadet noen" (jeg påpekte at han var veldig sosialistisk i sine fremdismål med studie)
Gjest sug lut Skrevet 29. januar 2010 #11 Skrevet 29. januar 2010 Hah, du overrasker stadig - ikke at du er en ekte sosialist, men skikkelige 1.mai-frokoster, gitt - det er ikke mange som har det i bagasjen!
Gjest amandine Skrevet 30. januar 2010 #12 Skrevet 30. januar 2010 Jaggu! Jeg har sånne i bagasjen, jeg også! Så samles vi på .........
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 30. januar 2010 Forfatter #14 Skrevet 30. januar 2010 skikkelig 1. mai frokost må til det blir ikke 1 mai uten "kammerater" og "internationalen". og småen får den samme tredisjonen noe annet er ikke holbart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå