Gå til innhold

hyperemesis i en graviditet men ikke i den andre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har opplevd å ha hyperemesis i en graviditet (med innleggelser) men ikke vært like dårlig i den andre? Og i såfall har du reagert på prevensjonsmidler med hormoner?

Litt nysgjerrig, for jeg hadde et svangerskap som jeg ikke unner noen, med flere innleggelser og et ekstremt vekttap... Og har jo lyst på en til etterhvert.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Desverre. Var like dårlig andre gangen. Heldigvis er jeg ferdig for godt.

Har hormonspiral nå og merker ikke noe til den nå. Har også brukt p- piller i 13 år før jeg fikk barn.

Skrevet

Beklager.. Verre andre gangen ( ble ikke innlagt første gang, men det var på nippet)

Skrevet

Enda dårligere enn første gang desverre..

Skrevet

ble dårliger for hver unge :( Men har et vennepar som har 5 og den 6 hun går med nå er helt fint svangerskap :) men han er gutt,de andre er jenter..

Skrevet

hehehe... det hørtes skikkelig oppløftende ut.. jaja, skal uansett ikke bli gravid i år :)

HI

Skrevet

Jeg hadde det med første.. ble lagt inn og hele pakka ja..

Men ikke med andre, så det er håp ;)

Skrevet

takk :) endelig en med et lovende svar. Forholder meg til det svaret jeg da.... hehe..

HI

Skrevet

Med første ble jeg innlagt ett par ganger, og kvalmen gikk ikke over før rundt uke 20.

Med andre var jeg ganske dårlig, men ikke i nærheten så dårlig som med første. gikk over rundt uke 12.

Alle graviditeter er forskjellige :)

Skrevet

Innlagt alle tre gangene med lenger og lenger opphold på sykehuset. Har fått begge kjønn. Ekstremt tøft, men verd det. Siste svangerskap var jeg inne over 6 uker...

Skrevet

Veldig ille i første graviditet, innleggelser, ekstremt vekttap osv. Det var en jente.

Nr to var en gutt. Var veldig kvalm lenge, men unngikk innleggelse. Var sykemeldt og brukte kvalmestillende flere ganger daglig.

Klart bedre med nr. to, så det går an. Lykke til, når den tid kommer. :)

Skrevet

Jeg hadde det i de to første svangerskapa. Denne gangen har jeg ikke vært dårlig en eneste dag..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...