FruBoger fødeklar Skrevet 29. januar 2010 #1 Skrevet 29. januar 2010 http://www.nettavisen.no/nyheter/article2817112.ece glad jeg ikke skal dit...noe må jo være galt...
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 29. januar 2010 #2 Skrevet 29. januar 2010 er der jeg har fått føde plass til sommeren.... gjett om jeg skal bytte plass a... ikke første gangen det der skjer
Mille & lillegutt Skrevet 29. januar 2010 #3 Skrevet 29. januar 2010 Jeg bor i byen, men hadde før dette bestemt meg for Drammen! De hadde ikke barnelege ved avdelingen, heller ikke kompetanse dersom noe skulle skje... Jenta som døde hadde navlestrengen tre ganger rundt halsen.. Må være forferdelig for foreldrene!! Kan godt hende det er fler jeg ikke vet om..
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 29. januar 2010 #4 Skrevet 29. januar 2010 uff da:( jeg bor på Notodden og skal høre om det er mulig og få plass i Drammen (stikk motsatt vei av de andre som bor her som stikker til Skien)
Mille & lillegutt Skrevet 29. januar 2010 #5 Skrevet 29. januar 2010 Jeg trodde det var fritt sykehus valg? Har hørt mye fin om Drammen
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 29. januar 2010 #6 Skrevet 29. januar 2010 ja de sier så..... se hva legen klarer og fikse.. er det at jeg skal på ordinær ul på Kongsberg den 11feb da.....
Mille & lillegutt Skrevet 29. januar 2010 #7 Skrevet 29. januar 2010 Jeg skal også på UL på kongsberg sykehus i februar..Men tror ikke det har noe å si ? Sa vel til legen min at jeg hadde tenkt på kongsberg sykehus da vi snakket om det, men fikk høre alt dette i ettertid.. Men må da være lov å ombestemme seg Man kan vel gå på UL her forde..
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 29. januar 2010 #8 Skrevet 29. januar 2010 ja håper det går ann og bytte gitt... hehe.. el så får jeg flytte igjen... hehe.. nei ul skal vel ikke ha noe og si tror jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå