Venter tvillinger Januar13 Skrevet 29. januar 2010 #1 Skrevet 29. januar 2010 var hos jm for over 1uke siden og da tok hun de 2 siste arkene på helsekortet..sender hu det inn på et sykehus da?? nevnte Kongsberg sykehus for a,men jeg vil ikke føde der nå.. etter en hendelse der forrige helg jeg fikk vite nå eller kan jeg prate om dette med legen jeg har og han fikser det? er 1gangs så helt grønn på dette her :S
Corneliuss Skrevet 29. januar 2010 #2 Skrevet 29. januar 2010 Hei du! Tror det er vanlig at helsevesenet ordner dette. De gjør det i alle fall her i Oslo. Legen din søker da på fødeplass etter dine ønsker. =O) Så forresten at Kongsberg var midlertidig stengt og at alle som skulle føde der ble satt til Drammen sykehus. Men det kan jo hende de har åpnet til du er klar igjen? Se art under: http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/ostafjells/buskerud/1.6969534 Det betyr nok at de ikke tørr åpne før alt er bra og alle rutiner på plass. Det går mer prestige i det etter avisene begynner å skrive om det! ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå