Venter tvillinger Januar13 Skrevet 29. januar 2010 #1 Skrevet 29. januar 2010 var hos jm for over 1uke siden og da tok hun de 2 siste arkene på helsekortet..sender hu det inn på et sykehus da?? nevnte Kongsberg sykehus for a,men jeg vil ikke føde der nå.. etter en hendelse der forrige helg jeg fikk vite nå eller kan jeg prate om dette med legen jeg har og han fikser det? er 1gangs så helt grønn på dette her :S
stellita.med 3 barn<3 Skrevet 29. januar 2010 #2 Skrevet 29. januar 2010 de sender inn resten av helsekortet til sykehuset ja..da blir det automatisk søkt om fødeplass og ordinær ul..du mottar svar i posten noen uker senere..om du vil bytte fødeplass er det mulig, da må du gå igjennom fastlegen så de ringer sykehuset tror jeg..akkurat der er jeg litt grønn også. men håper du ble litt klokere:D
Gjest Skrevet 30. januar 2010 #3 Skrevet 30. januar 2010 Jeg måtte ordne alt slikt selv. Så jeg har tatt kontakt, pr.telefon, med det sykshuset jeg har valgt og skal selv sende helsekort. Det er ikke noe jordmor eller fastlege ordner, var beskjeden jeg fikk. Og om jeg ønsker å bytte sykehus så må jeg også ordne med det selv. Noe jeg vurderer å gjøre
2barnsmamma og hestemamma Skrevet 30. januar 2010 #4 Skrevet 30. januar 2010 Nå er jo fødeavdelingen på Kongsberg stengt pga en rekke uheldige hendelser og helsetilsynet stengte de igår var det vel. Så da er vel Drammen det nærmeste eller? Stod om det på VG.
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 30. januar 2010 Forfatter #6 Skrevet 30. januar 2010 her er det vist legen som ordener det.. har jo plass på kongsberg siden har ul der om 2uker....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå