Tiddelidu Skrevet 29. januar 2010 #1 Skrevet 29. januar 2010 Han er ikke glad i middag, men spiser litt hver dag. Han har vært mest glad i brødskiver, men han er litt lei av det også.. Forslag til hva vi kan lage?
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 29. januar 2010 #2 Skrevet 29. januar 2010 Ifht brød har vi laget knekkebrød med pålegg, eller yoghurt med musli de periodene hun har vært grøtlei. Har det vært virkelig ille har vi kjørt på med agurk, tomat, banan, eple, druer, bare fordi jeg ikke orker å la henne hoppe over måltid... Mens enkelte dager er det bare å lage smilefjes med majonesen som skal til )
Tiddelidu Skrevet 29. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 29. januar 2010 Takk! Majones ble en suksess på maten i kveld! Flere?
Gjest irismor Skrevet 29. januar 2010 #4 Skrevet 29. januar 2010 Kjøpte noen fiske"pinner" som lignet på smilefjes og det samme i poteter. Ellers så er det å få lov til å forsyne seg selv fra kjeler og fat en stor suksess :-)
Verdens tøffeste mamma Skrevet 29. januar 2010 #5 Skrevet 29. januar 2010 Hvor kjøpte du disse smilefjesene? Hørtes ut som noe som kunne vært en suksess her hjemme også! :-)
lengter daler ned i skjul... Skrevet 29. januar 2010 #6 Skrevet 29. januar 2010 trye ut mat med pepperkakeformer, feks fiskekaker og annet... kan gjøre det med osten eller servelaten på brødskiva og. ellers går det i forskjellige typer grøt, youghurt med korn og rosiner i, nypesuppe fra sverige, fåes også på ikea, mettende og med masse c vitaminer, unga mine elsker det. kokt egg, omelett.
Hellinor Skrevet 29. januar 2010 #7 Skrevet 29. januar 2010 Sunne og grove pannekaker (bruker det stort sett til frokost eller kvelds) -2 egg -5 dl melk -en dæsj sunn olje -litt vaniljesukker (kan sløyfes) -litt proteinpulver (kan også sløyfes, men kjekt med proteiner hvis kostholdet blir ensidig - kan også bruke cottage cheese most med stavmikser) -noen ss havregryn -grovbakstmel til passe røre stek som pannekake/lapper/vafler. nam varme med syltetøy eller brunost :-)
Simply Skrevet 29. januar 2010 #8 Skrevet 29. januar 2010 Når sønnen min på 3,5 år er matlei, lager jeg ostesmørbrød, armeriddere eller grove pannekaker. I matpakken sender vi noen ganger med hjemmelaget lefse med litt smør og sukker på( ja,litt fyfy) eller fine/grove rundstykker eller polarbrød.
selma07 og engel Skrevet 29. januar 2010 #9 Skrevet 29. januar 2010 Her funker omelett, ett egg, en ss melk litt salt og pepper. Jenta vår elsker røykalaks.. det har hun spist i ett år nå, hun blir tre imrg:-) Prim, kalkunpålegg med masse smør under og majones oppå, makrell i tomat, ostesmørbrød, er noe av det hun spiser når hun ikke har så lyst på mat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå