Gå til innhold

Til "1MA, mamma 2010" og andre som måtte være intressert i å høre om BIM treffet i Drammen


Tullball

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg var på BIM treff på Lizzies i Drammen i går. Skal bare rapportere at det var veldig hyggelig!! Det var ca 15 stykker der; to nye inkludert meg selv; alle 15 unntatt en var førstegangs. Men selv om de virket som en ganske sammensveisa gjeng så var de veldig hyggelige og imøtekommende. Jeg kan trygt anbefale å dra på treff! Jeg går på skole på dagtid så jeg får ikke dratt på dag-treff, men kommer nok til å dra på kvelds-treff om to uker igjen (de har fast treff en gang i uka; annenhver uke dagtid og kveldstid).

 

Håper du (og alle andre som måtte a lyst) henger deg med!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

uff... jeg holder meg anonym jeg.. for vil ikke bli hengt ut som ei hurpe... Men jeg syns det blir så dumt når jeg er halvveis i svangerskapet og kommer på treff med veldig mange fødeklare. Kjenner ei som har vært med og som sier at det er veldig mange som nærmer seg. Tenkte faktisk på det før i dag... At kanskje det hadde gått an å liksom begynt litt på nytt?? No offence til noen altså! Men hvis de allerede er 15 sammensveisede gravide så føler jeg kanskje det er nok. Meningen er jo at man holder litt sammen etterpå også...

 

Så det jeg da egentlig har tenkt litt på er om kanskje det er noen som er en smule enig med meg og som kanskje kunne tenke seg å begynne å gå på treff sammen, der vi alle liksom ikke er så sammensveisede? Selvfølgelig har jeg ikke noe problem om man har venninner som også er gravide liksom som er med. Men ikke sånn at 14 stykker kjenner hverandre godt, og så kommer det ett nytt menneske... Og ikke tenkte jeg heller på å være sær med når folk har termin altså. Syns det er koselig med mager i alle størrelser. Men føler at jeg akkurat nå har lite til felles med 15 fødeklare. Om du skjønner hva jeg mener...

 

Altså. Så det jeg så klønete prøver å få fram med mitt (når jeg leser over) ufattelig sutrete og negative innlegg som ikke er ment sånn (!!!) er om det er noen som har lyst å begynne litt fra scratch?

 

Håper ingen tar det her negativt altså for det er ikke ment sånn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner hva du mener og det hadde sikkert gått an det. Men jeg må få presisere at jeg var den som var kortest på vei og selv om det var flere fødeklare så var ikke alle det. Her var det hele spekteret fra meg på 19+5 til en som hadde med seg sin nyfødte som var en uke gammel. Og alle var veldig hyggelige og jeg fikk inntrykk av at de fleste der hadde begynt å gå tidlig i svangerskapet og derfor hadde vært i min situasjon selv. Det var ikke noen følelse av å komme til en gjeng der du ikke var velkommen.... langt i fra!! Alle var veldig hyggelige syntes jeg...

 

Men, hvis du vil så kan du jo ta initsiativ og invitere til "Vi som er halveis i svangerskapet" treff?? Tror ikke folk syntes det er hurpete...

Men på en annen side så kan du jo hive deg med på et treff først for å se om det virkelig er så ille som din veninne skal ha det til... Jeg ble nemlig veldig positivt overasket over hvor hyggelig det var.

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres kjempehyggelig ut med treff! Tusen takk for oppdatering og informasjon :)

Jeg er på yoga-kurs i Drammen hver torsdag kveld, så for meg ville det vært hyggelig med mulighet for en annen ukedag med treff. Jobber på dagtid, så jeg er avhengig av treff på kvelden. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

høres veldig bra ut:) bor i drammen, men har ikke hatt mulighet til å være med de gangene det har vært møter. Men må få vært med snart:) da vet jeg hvertfall at du er der og er omtrent like langt på vei som meg:)

 

Så da sees vi sikkert:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du burde melde deg inn i facebook gruppa for å se når og hvor det er treff. (Trenger forsåvidt ikke melde deg inn heller for det er en åpen gruppe.)

 

gruppa heter noe sånt som BIM/DIB drammensjentene

(jeg fant den når jeg søkte på drammensjentene)

 

Håper vi sees!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...